جلسه توجیهی دست اندرکاران انتخابات شهرستان ساوجبلاغ

سه شنبه ۸ اسفندماه، جلسه توجیهی دست اندرکاران انتخابات با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه محترم و رؤسای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شد.
سه شنبه ۸ اسفندماه، جلسه توجیهی دست اندرکاران انتخابات با حضور دکتر البرزی فرماندارمحترم، حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه محترم و رؤسای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،البرزی در این نشست با تقدیر از زحمات اعضای هیأت نظارت، هیأت بازرسی و هیأت اجرایی در آماده سازی بستر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان به نقش و وظایف حساس دست اندرکاران انتخابات به عنوان مسئولین برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی اشاره کرد و گفت: نمایندگان فرماندار به همراه ناظرین، بازرسین و دیگر اعضای صندوق نقش مهمی در سلامت انتخابات دارند و بایستی تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر بکار گیرند تا خدای ناکرده شائبه‌ای برای مردم ایجاد نشود.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ ضمن تأکید مجدد بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در چهار شاخصه؛ امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: باید این اطمینان را به مردم عزیز شهرستان بدهیم که تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار بسته، و خود را امانتدار آرای مردم می‌دانیم.
البرزی در ادامه بر تعامل، همدلی و همکاری تمامی اعضای صندوق در روز اخذ رأی در شعبات تأکید کرد و خواستار اجرای مُرّ قانون در تمامی مراحل انتخابات شد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش دست‌اندرکاران انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه‌ای دیگر خلق شود و شاهد انتخاباتی با شکوه سالم و با مشارکت حداکثری در روز ۱۱ اسفند باشیم.
حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان هم بر مراقبت از آرای مردم توسط دست اندرکاران انتخابات در حوزه تأکید کرد و تصریح نمود: مراقبت حداکثری از آرای مردم خواسته ما از شما است و تعهد شما در برگزاری سالم انتخابات دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد.
در این همایش، مطهرنژادمعاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ، ادب زاده رئیس هیأت نظارت برانتخابات و البرزی عضو هیأت اجرایی مواردی را در خصوص چگونگی روند اجرا در روز انتخابات به دست اندرکاران حاضر در سالن گوشزد کردند و برنامه آموزشی توسط اساتید کمیته آموزش و اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت، پایان بخش این همایش بود.

newsQrCode
ارسال نظرات