نادرمحدث، کارآفرین و مدیر خوشفکر مجموعه ورزشی تبیین کرد:

استودیو بی؛ فقط یک باشگاه ورزشی نیست!

نادر محدث، مؤسس و مدیرعامل مجموعه ورزشی استودیو بی، یکی از مربیان جوان و تحصیل کرده استان البرز می باشد که با مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، اقدام به تأسیس یک مجموعه ورزشی جذاب و متفاوت کرده و صنعت ورزش را با علم مدیریت ادغام نموده و مقاله ای بسیار جدید در این زمینه با نام
نادر محدث، مؤسس و مدیرعامل مجموعه ورزشی استودیو بی، یکی از مربیان جوان و تحصیل کرده استان البرز می باشد که با مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، اقدام به تأسیس یک مجموعه ورزشی جذاب و متفاوت کرده و صنعت ورزش را با علم مدیریت ادغام نموده و مقاله ای بسیار جدید در این زمینه با نام "تاثیر بازی وار سازی بر مدیریت باشگاه های ورزشی" منتشر کرده است. وی مهم ترین شاخصه مجموعه خود را توجه ویژه به رشد شخصیتی و روانی و فرهنگ سازی ورزشکاران، در کنار رشد فیزیکی می داند. یکی دیگر از وجوه تمایز این مجموعه با دیگر مراکز، فراهم ساختن محیطی امن و بسیار صمیمی و فضایی اثرگذار و دوستانه است که خانواده ها می توانند با خیال آسوده، خود و فرزندان خود را در مجموعه مشغول به ورزش کنند. واکاوی ابعاد دیگر فعالیتهای حرفه ای باشگاه ورزشی استودیو بی در گفتگوی خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر خوش فکر از نگاهتان می گذرد:
کد خبر: ۷۷۶

لطفا درباره نحوه ورود به این عرصه جذاب و پرتحرک، توضیحاتی برای خوانندگان ما بفرمایید.
یکی از عوامل ورود بنده به عرصه صنعت ورزش، مشاهده معجزه ورزش در زندگی خودم بود. پس از تغییراتی که با ورزش کردن در زندگی بنده به وجود آمد، بسیار علاقه‌مند شدم که در ایجاد حال خوب و سلامتی در دیگران نیز نقش مهمی داشته باشم. حدود ۱۰ سال به عنوان مربی در باشگاه‌های سطح تهران و کرج مشغول به فعالیت بودم. همیشه به این فکر می‌کردم که چرا در شهر کرج که زادگاه بنده است، محیطی استاندارد و مناسب برای رشته‌های ورزشی همگانی وجود ندارد. سپس سه سال بعد از افتتاح اولین مجموعه ورزشی خود با مواجه شدن با بحران کرونا با شکست و تعطیلی مواجه شدم. اما کمتر از یک سال تصمیم به افتتاح مجموعه‌ای جدید با استاندارد‌های به روز و سرسختانه‌ای گرفتم که امروز با نام استودیو بی از آن یاد می‌کنیم.
پس می‌توان گفت که یکی از مؤسسین ورزش‌های همگانی در کرج شما هستید. بفرمایید در چه رشته‌هایی فعالیت دارید؟
برخلاف بدنسازی که یک رشته انفرادی می‌باشد، ورزش‌های ما به صورت گروهی و همگانی هستند که در نهایت همگی به افزایش آمادگی جسمانی و سلامت روح و روان منتهی می‌شوند؛ رشته‌هایی مانند بادی پامپ، بادی کامبت، پیلاتس، یوگا، فانکشنال، کیک بوکسینگ و.
آیا تحصیلات شما در زمینه مدیریت، نقشی در بهبود و ارتقاء این حرفه داشته است؟
بله، بسیار زیاد. دیدگاه و آموخته‌هایی که در رشته تحصیلی خود داشتم، خیلی به من در تاسیس، حفظ و توسعه مجموعه کمک کرده است. البته ضرورتی ندارد که حتما صاحبان باشگاه‌های ورزشی خود در حوزه مدیریت تحصیلات داشته باشند، اما بهتر است صرف ورزشکار بودن خود را در نظر نگیرند و برای مدیریت و توسعه مجموعه ورزشی خود از تجربه افرادی که تخصص، دانش و دید مدیریتی دارند بهره ببرند.
در واقع برای رشد و توسعه باید یک برنامه ریز و استراتژیست هم باشید. شما توانایی ایجاد یک برنامه و استراتژی برای این بخش مهم ورزشی را داشته اید. همین باعث شد که یکی از مبتکرین یا خلأ شناسان باشید. لطفا بفرمایید مهم‌ترین شاخصه‌ای که شما را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند، چیست؟
مهم‌ترین شاخصه ما که با افتخار به عنوان شعار از آن استفاده می‌کنیم، این است که استودیو بی، فقط یک باشگاه ورزشی نیست. استودیو بی از طریق بهره وری از مربیانی با به روزترین دانش و تحصیلات و جایگاه اجتماعی خوب، صرفا به دنبال رشد فیزیکی اعضای خود نیست، بلکه معتقد است علاوه بر خوش اندام شدن، باید کاری کنیم که ورزشکاران از نظر ذهنی و شخصیتی نیز رشد کنند. بطور مثال در باشگاه بطور منظم کتاب‌های محبوب حوزه روانشناسی و توسعه فردی را معرفی می‌کنیم و در مسابقات و رویداد‌ها با هدیه دادن کتاب می‌کوشیم فرهنگ سازی کنیم.
یکی دیگر از وجوه تمایز مجموعه ما با دیگر مراکز، فراهم ساختن محیطی بسیار دوستانه و خانوادگی است؛ تا آنجا که بسیاری از مراجعین ما استودیو بی را تنها یک باشگاه ورزشی نمی‌دانند، بلکه برای بهبود حال روحی و روانی خود به مجموعه مراجعه می‌کنند. گاهی حتی پدران و مادران با فرزندان خود در کلاس‌های ورزشی شرکت می‌کنند و خوشحالیم که در حال حاضر ورزشکارانی از رده سنی ۱۲ تا ۷۰ سال در رشته‌های ورزشی مختلف داریم.
علاقه‌مندان چگونه می‌توانند با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند؟
نشانی: مهرشهر، تقاطع اتوبان یادگار امام و بلوار دانش شرقی، ساختمان مبنا ۸، بلوک B، طبقه اول
شماره تماس: ۰۲۶۳۳۴۱۸۰۸۱
ساعت کاری (آقایان):۶:۳۰ الی ۸ و ۱۹ الی ۲۳
ساعت کاری (بانوان): ۸:۳۰ الی ۱۸:۰۰
پیج اینستاگرام استودیو بی: studiob_wellness

newsQrCode
ارسال نظرات