به گزارش جام جم البرز، کامل داوودی رئیس مرکز فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام این خبر گفت: سامانه فواد با هدف پاسخگویی سریع و مؤثر به شکایات مردمی در حوزه خدمات اداری راهاندازی شده و اکنون با فعالسازی آن در استان البرز، امکان ارتباط مستقیم شهروندان با این سامانه از طریق تماس تلفنی فراهم شده است.
وی افزود: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده نارسایی در عملکرد ادارات، با شمارهگیری ۱۲۸ بدون پرداخت هیچگونه هزینهای شکایت خود را مطرح کنند. پس از تماس، ابتدا بررسی میشود که آیا موضوع در حیطه وظایف سامانه فواد قرار دارد یا خیر در صورت تأیید، اطلاعات هویتی شامل کد ملی و شماره تلفن همراه دریافت شده و شکایت بهصورت محرمانه ثبت میشود.
داوودی در ادامه خاطرنشان کرد: برای هر شکایت ثبتشده، یک کد رهگیری در اختیار شهروند قرار میگیرد تا بتواند روند رسیدگی را بهصورت شفاف و دقیق پیگیری کند.
گفتنی است، راهاندازی این سامانه در استان البرز گامی مؤثر در راستای ارتقای سلامت نظام اداری و تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و دولت محسوب میشود.
دکتر الهام حسنی، موسس و مسئول فنی داروخانه دکتر حسنی:
دکترسهیلا برجی، فوق تخصص غدد و متابولیسم واکاوی کرد:
دکتر مهرداد سلیمی زاده، جراح و دندانپزشک :
دکتر سید علی موسوی، متخصص قلب و عروق تبیین کرد: