ناصر اکرمی، مدیر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و وسایل سرمایشی، تاکید کرد:

بهترین تعمیرات لوازم خانگی و وسایل سرمایشی با مشتری مداری

در این مصاحبه، ناصر اکرمی، مدیر متعهد و اخلاق مدار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و سیستم‌های سرمایشی، تجربیات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را در این حرفه به اشتراک می‌گذارند. ایشان با یک دهه سابقه کار، از چگونگی آغاز فعالیت حرفه‌ای و اهمیت مشتری‌مداری، سخن می‌گویند.
در این مصاحبه، ناصر اکرمی، مدیر متعهد و اخلاق مدار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و سیستم‌های سرمایشی، تجربیات و دیدگاه‌های ارزشمند خود را در این حرفه به اشتراک می‌گذارند. ایشان با یک دهه سابقه کار، از چگونگی آغاز فعالیت حرفه‌ای و اهمیت مشتری‌مداری، سخن می‌گویند.
کد خبر: ۷۹۳۷

بفرمایید فعالیت حرفه‌ای شما از چه سالی و چگونه آغاز شد؟

ایده‌ی ورود به این حرفه سال ۱۳۹۵ در ذهنم شکل گرفت. برای تحقق این ایده به شکل عملی اقدام کردم. ابتدا در یکی از آموزشگاه‌های معتبر شهر کرج ثبت‌نام نمودم و پس از گذراندن دوره‌های تئوری و عملی، موفق به اخذ گواهینامه تعمیر کلیه سیستم‌های سرمایشی و برودتی” در سطح کشوری از سازمان فنی و حرفه‌ای شدم. پس از ورود به بازار کار نیز در حین انجام تعمیرات، تجربه‌های عملی را بدست آوردم.

در حال حاضر، تخصص اصلی من در زمینه خدمات سیستم‌های سرمایشی، یخچال‌های صنعتی، کولر گازی اسپیلت، کولر‌های ایستاده پرتابل، فن‌کوئل‌ها و سردخانه‌ها می‌باشد.

از دیدگاه شما، در این حیطه شغلی، چه مباحثی حائز اهمیت هستند؟

در این حرفه ارتباط مؤثر با مشتری، برخورد اخلاق مدارانه و ایجاد حس اطمینان و در کل مشتری مداری از ارکان اساسی موفقیت محسوب می‌شوند. در حین کار ما با طیف وسیعی از افراد با روحیات و رفتار‌های گوناگون مواجه هستیم؛ لذا در برخورد با هر مشتری، تمامی این جوانب را در نظر می‌گیریم.

حوزه خدماتی شما در چه مناطقی متمرکز است؟

خدمات ما عمدتاً در غرب تهران متمرکز است. البته، در مواردی نیز از نقاط دیگر شهر، تماس‌هایی دریافت می‌کنیم و خدمات ارائه می‌دهیم.

چه توصیه‌ای برای جوانان علاقمند ورود به این حوزه، دارید؟

به این جوانان عزیز پیشنهاد می‌کنم پیش از شروع به کار مستقل و پذیرش تعمیرات مشتریان، حتماً در محیط‌های کارگاهی و تحت نظارت و پشتیبانی یک استادکار و تکنسین ماهر، تجارب عملی خود را افزایش دهند. از کسب تجربه بر روی لوازم و تجهیزات مشتریان، خصوصاً در مراحل ابتدایی، خودداری کنند، زیرا منجر به از دست دادن اعتماد ارزشمند مشتریان می‌شود.

شماره تماس و واتساپ جهت هماهنگی خدمات و مشاوره: ۰۹۱۲۱۹۵۳۴۸۱

newsQrCode
ارسال نظرات