
بحث غذا فرآیند خاص خودش را دارد و باید این پروسه به صورت کامل طی شود، بایستی افراد با ظرافت کامل دقت نمایند و اینگونه تصور کنند، غذایی که مورد طبخ قرار میدهند، برای خودشان میباشد به این شیوه که خود را جای مهمان بگذاریم و همیشه باید سرویس دهی خوبی داشته باشیم، زیرا ما یک مرکز خدمت رسانی هستیم و این خدمت را باید به نحو احسن به انجام رسانیم. شیوه نگهداری اصولی و پخت و مزه دارکردن قبل از طبخ غذا، همچنین کیفیت مواد خیلی مهم میباشد، اگر به صورت تخصصی به آن نظر شود، خیلی از مشکلات حل میگردد، ما باید میزبان خوبی برای مهمان خود باشیم. افرادی که تخصص این حوزه را ندارند نباید وارد این حرفه شوند و یک مشاور خوب در کار داشته باشند. برخی از افراد فقط نمای رستوران را زیبا مینمایند، در صورتی که باید قلب رستوران که آشپزخانه است، از لحاظ کیفیت آشپزی و تجهیزات مدرن باشد.
روزبه فاطمی، مدیرعامل و رضا فاطمی، رئیس هیات مدیره شرکت مونا الماس فاطمی، برند فیلجون:
مهندس حمید رضا حیدری، رئیس هیئت مدیره آکادمی «مهرسام» و شرکت نوین راه علم و خرد مهرسام تاکید کرد:
پگاه حسن نژاد، مدیر عامل و پرهام حبیب اللهی، عضو هیئت مدیره شرکت زیست آذین دارما:
دکتر محمد تیموری، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت نرم افزاری آدا خاطر نشان ساخت: