قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ مفید کیائی نژاد کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ با صدور پیامی از حضور شکوهمند مردم در پای صندوق های رای تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۲۹

به گزارش جام جم البرز،متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ
با سلام و تحیات الهی
آفرین بر شما مردم نجیب و وفادار که دوشادوش سایر هم‌میهنان عزیز در روز یازدهم اسفند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشتاقانه حضور یافتید و علیرغم اینکه دشمنان و بدخواهان این آب و خاک، همه توان خود را بر مایوس کردن شما از مشارکت متمرکز کرده بودند، با حضور مشتاقانه و مسئولانه خود، دشمنان ناامید را ناامیدتر و قلب رهبر معظم و معزز انقلاب را شاد کردید.

این حضور حماسی حجت را بر همگان تمام کرد و وظیفه مسئولان کشور را در قبال استقامت و ایستادگی شما سنگین‌تر کرد. بی‌تردید پاداش این حضور و وفاداری، خدمت صادقانه و جهادی به شما، ولی نعمتان است که با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی و با وجود رنج بردن از مفاسدی که اخبار شومش گاه و بیگاه قلب شما و همه دلسوزان انقلاب را به درد می‌آورد، اما هنوز محکم و استوار بر پیمان خود هستید و این نظام و انقلاب الهی را پشتیبانی میکنید.

همچنین این حضور معنادار، مسئولیت سنگین دیگری را هم بر دوش مسئولان و ناظران نهاد که همانا صیانت از حق‌الناس و آراء پاک و مقابله با تخلفات و ناپاکی‌هاست. بنده نیز به سهم خود، قاطعانه و با تمام توان، این مهم را پیگیری خواهم نمود و ان‌شاءالله تا حصول نتیجه در کنار شما مردم بصیر خواهم بود.

در پایان، بار دیگر از حضور انقلابی شما مردم همیشه در صحنه و همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و امنیتی و یکایک دست‌اندرکاران امر انتخابات که همه توان خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه به کار بستند تشکر میکنم و توفیق همگان را از خدای متعال مسالت دارم.

مفید کیایی نژاد- ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

newsQrCode
ارسال نظرات