به املت شخصیت داده ایم

اولین واصلی‌ترین وعده‌ای که ما بعد از بیدار شدن از خواب میخوریم صبحانه است. خوردن صبحانه‌ی سالم و مقوی کمک می‌کند تا روز خود را پرانرژی شروع کنیم.
اولین واصلی‌ترین وعده‌ای که ما بعد از بیدار شدن از خواب میخوریم صبحانه است. خوردن صبحانه‌ی سالم و مقوی کمک می‌کند تا روز خود را پرانرژی شروع کنیم.
کد خبر: ۸۴۱

افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای مهدی دویران را داشتیم که مطالعه این گفتگو برای شما عزیزان بسیار جالب و خوشایند خواهد بود
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
مهدی دویران، ۴۰ ساله و مدیریت رستوران مستر املت هستم
در مستر املت چه غذا‌هایی پخت می‌شود؟
مجموعه مستر املت در وعده غذایی صبحانه با ۴۰ نوع املت شامل املت سنتی، املت ویژه، املت با گوشت گردن، املت قارچ، املت قارچ و گوشت گردن، املت با پنیر گودا، املت با پنیر بوتوکیزه، املت با پنیر تبریز، املت سوسیس، املت شکاری، املت شاپوری، املت پارما، املت بیکن و... و در وعده ناهار علاوه بر املت‌ها، دیزی مخصوص با گوشت ماهیچه وگرم و کباب تابه‌ای با برنج ایرانی دیگی طبخ می‌شود.
املت ویژه مستر املت با ترکیبی از قارچ، فلفل دلمه‌ای، سوسیس، دو نوع پنیر، کره محلی، گوجه و تخم مرغ پیشنهاد سرآشپز به شما عزیزان است.
سینی صبحانه ایرانی با دو نوع مربا، شیره انگور، ارده، کره محلی، پنیر تبریز و چای نیز از دیگر گزینه‌ها برای انتخاب عزیزان است
نان سنگک داغ و تازه در مستر املت طبخ می‌شود
در مورد خواص بی شمار صبحانه کامل و سرشار از پروتئین مقاله‌ای ارائه داده ام که مطالعه آن خالی از لطف نیست.
همچنین عزیزان می‌توانند با مشاهده ویدئوی مجموعه ما در سایت جام جم با فضای مجموعه مستر املت و منوی آن آشنا شوند
چه انگیزه‌ای باعث ورود حضرتعالی به این شغل شد؟
سال‌های دور، چندین بار برای دوستانم املت درست کرده بودم که با استقبال دوستان مواجه شد و درخواست‌ها برای پخت املت از سمت دوستان و خانواده زیاد شد، من هم تصمیم گرفتم فضایی را برای دورهمی دوستان و خانواده برای صرف صبحانه و نوشیدن فنجانی قهوه و گپ و گفت ایجاد کنم، مغازه‌ای کوچک اجاره کردم و وارد این حرفه شدم و به لطف خدا، بعد از گذشت سال‌ها، مجموعه مستر املت با فضایی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع و ۳۰ پرسنل به قوت خود باقی است.
برای آینده شغلی خود چه هدفی در سر دارید؟
تمام تلاشم را خواهم کرد تا مجموعه مستر املت بسیار فراتر از موقعیت فعلی خود باشد و با تأسیس شعبات جدید در شهر‌های مختلف کشور این کار، توسعه یابد.
آرزو دارم در تمام شهر‌های ایران شعبه داشته باشیم.
برای عزیزانی که تمایل دارند قرار‌ها و دورهمی‌های گروهی داشته باشند یا جشن‌های خود را برگزار کنند، مجموعه شما پذیرا خواهد بود؟
بله با کمال میل، مستر املت با ظرفیت ۸۰ نفر در شعبه پونک و ظرفیت ۳۰ نفر در شعبه جنت آباد آماده پذیرایی از جشن‌ها و مهمانی‌ها با هماهنگی قبلی خواهد بود
مدیریت محترم مستر املت جناب آقای مهدی دویران توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
وعده غذایی صبحانه و ناهار دو وعده غذایی بسیار مهم می‌باشند، اگر دوست دارید غذای خوشمزه و سالم و مقوی میل کنید حتما به ما سر بزنید.
ارسال به تمام نقاط تهران بدون محدودیت تعداد انجام خواهد شد.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه مستر املت:
از شنبه الی جمعه بدون تعطیلی
از ساعت ۶ الی ۱۶
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام
Instagram.com/mr_ommlet
آدرس و شماره‌های تماس مستر املت:
شعبه یک: تهران، پونک، بلوار عدل شمالی، تقاطع اتوبان نیایش و عدل، پلاک ۴۹،
۰۲۱۴۴۴۳۶۷۷۵،
۰۹۱۲۰۶۱۳۵۱۲
شعبه دو: تهران، جنت آباد، خیابان مخبری، پلاک ۳۵، ۰۲۱۴۶۰۱۳۶۲۸

newsQrCode
ارسال نظرات