بهترین لحظات در کنار بهترین غذا

روز‌های خوش زندگی همیشه توام شده است با خاطرات تلخ و شیرین این روز‌ها خواهد گذشت با تمام کم و زیاده ها، ولی آنچه خواهد ماند فقط خاطرات است، سعی داریم شما را به یک روز پر از خاطرات زیبا و به یادماندنی دعوت کنم که لذت این روز زیبا به قول قدیمی هاهمیشه زیر دندانتان بماند.
روز‌های خوش زندگی همیشه توام شده است با خاطرات تلخ و شیرین این روز‌ها خواهد گذشت با تمام کم و زیاده ها، ولی آنچه خواهد ماند فقط خاطرات است، سعی داریم شما را به یک روز پر از خاطرات زیبا و به یادماندنی دعوت کنم که لذت این روز زیبا به قول قدیمی هاهمیشه زیر دندانتان بماند.
کد خبر: ۸۴۳

امروز افتخار همنشینی با مدیریت محترم کباب ساطوری اصل بناب را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
رضا مولودی مدیریت کباب ساطوری اصل بناب هستم با توجه به علاقه‌ای که در این صنف داشته ام در حال حاضر حدود ۹ سال است سابقه کاری دارم و با لطف خداوند به دلیل کیفیت و سلامت غذاو کباب و خصوصا بهداشت مجموعه هرروز به مشتری‌ها اضافه میشود. تمامی مشتری این کباب بنابی از عملکرد ما راضی بوده اند و این بزرگترین افتخار مجموعه کباب سرای ساطوری اصل بناب با ۹ سال سابقه می‌باشد.
فرق کباب بناب با انواع دیگر کبا ب‌ها درچیست؟
قطعا برای آشنایی بیشتر کباب‌ها باید هم مطالعه داشت و هم تجربه میل کردن کباب را داشته باشید تا به اصل این تفاوت بین کباب بناب با انواع دیگر کباب را راحت‌تر لمس نمایید؛ اما عمده فرق بین این دونوع کباب در تهیه مواد اولیه خواهد بود و در آماده سازی این مواد که مقدار مخلوط کردن گوشت گوسفندی و گوساله و ادویه می‌تواند این تفاوت را به راحتی نشان دهد ت را به راحتی نشان دهد معمولا گوشت‌های ما از دام‌های استان
آذربایجان شرقی تهیه میشودویا از کشتارگاه‌های استان البرز به صورت روزانه و تازه تهیه می‌شود و همین تازگی و نوع دام نیز تاثیر به سزای خواهد داشت.
فرق دیگر کباب بناب اندازه خود کباب است که با سلیقه و درخواست مشتری قابل تغییر خواهد بود که این امر باعث شده است هر مشتری به اندازه دلخواه خود سفارش دهد.
کباب بناب از شهر بناب از توابع استان آذربایجان شرقی روستای چیلغای که جمعیت آن روستا بالای سه هزار نفر می‌باشد که تقریبا شغل اصلی مردم آن روستا رستوران کباب بنابی است ومعمولا اکثر رستوران داران کباب بناب برای آن روستا می‌باشند.
غذا‌هایی که در مجموعه شما طبخ می‌شود را بفرمایید؟
کباب بناب در شش وزن متفاوت از ۲۲۰کباب گرمی سیخ معمولی، کباب ۲۸۰ گرمی سیخ مخصوص، کباب ۲ کیلوگرم سیخ خانواده، جوجه کباب بدون استخوان و با استخوان همراه با برنج یا نان داغ طبق سلیقه و درخواست مشتری انجام خواهدشد.
ظرفیت بیرون بر برای مراسم و میهمانی‌ها از ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفرو ارسال پیک رایگان به محدوده نیز انجام خواهد شد که این یکی دیگر از خدمات مجموعه رستوران کباب ساطوری بناب می‌باشد.
ظرفیت داخل مجموعه رستوران ساطوری بناب ۳۰ نفر نیز می‌باشد که به صورت تخت سنتی است و امکان برگزاری تولد؛ مراسم و مهمانی‌ها در هر دو شعبه نیز میسر می‌باشد
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
متاسفانه در هر صنفی مشکلاتی وجود دارد ودر صنف مانیز یک از مهترین مشکلات حضور افراد غیر بومی در عرصه کباب بناب میباشد که درصورت حضور این افراد امکان لطمه به این شهرت کباب بناب که ثبت ملی شده است خواهد داشت. بعضی‌ها به اسم کباب بناب رستوران کباب بناب راه اندازی میکنند که اصول و قواعد و قانون کباب بناب را رعایت نمیکنند فقط به اسم کباب بناب در این حیطه فعالیت می‌کنند؛ با توجه به عدم شناخت کافی از این شغل ممکن نام و شهرت این نوع غذا زیر سوال رود
با توجه به سابقه درخشان و پررنگی که در این عرصه دارید هدف خودرا برای آینده مطرح بفرمایید؟
یکی از مهمترین اهداف بنده خدمت به همشریان و هم وطنانم است که بتوانم بهترین و با کیفیت‌ترین کباب بناب را استفاده نمایند وبرای رسیدن به این هدف نیاز است بتوانیم تعداد شعبات بیشتری را داشته باشیم تا مشتری‌های بیشتر بتوانند از این کباب بناب بهره‌مند شوند.
مدیریت محترم کباب رستوران ساطوری اصل بناب جناب آقای رضا مولودی توصیه خود را به جوانان اینگونه مطرح فرمودند:
برای پیشرفت و ارتقاءباید هر فردی یک شغل متناسب با روحیه و توان و تخصص خود داشته با شد و اگر افراد به شغل‌های که علاقمند هستند رجوع کنند حتما موفق خواهند شد.
قطعا جوانان آینده سازان این مملکت هستند و همه ما ایرانی هستیم و با کار و تلاش ایران را بهتر خواهیم ساخت.
ساعات کاری رستوران کباب ساطوری اصل بناب:
همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ ایام ماه مبارک رمضان از افطار تا ۱ بامداد
آدرس:

شعبه مرکزی رستوران کباب ساطوری اصل بناب:
کرج شهرستان ملارد مارلیک خیابان پرنیان نبش چهارراه آرش کباب ساطوری اصل بناب آذربایجان
راه ارتباطی با مجموعه رستوران ساطوری اصل بناب؟
Razamolodi۲۱۲
۰۹۱۴۲۱۳۴۷۵۷
۰۲۱۶۵۱۰۸۴۶۱
۰۲۱۶۵۱۷۱۹۰۷
آدرس شعبه دوم رستوران ساطوری اصل بناب
تهران اندیشه فاز ۱ خیابان شهید طالقانی بین گلزار یک و دوم کباب بناب
۰۹۳۶۹۴۹۰۳۱۷

newsQrCode
ارسال نظرات