ارس بایرامی و علی قیچی وند، مدیر و مربی باشگاه فوتبال ناب:

مهمترین وظیفه رسانه‌ ها، آگاهی ‌بخشی است

روزنامه جام جم البرز با ارس بایرامی و علی قیچی وند، مدیر و مربی باشگاه فوتبال ناب گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با ارس بایرامی و علی قیچی وند، مدیر و مربی باشگاه فوتبال ناب گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۸۵۲

ارس بایرامی: با توجه به تجربیات ما، مشکلاتی در زمینه مدیریت منابع انسانی وجود دارد. قرار دادن افراد مناسب در جایگاه‌های مناسب امری دشوار است، به خصوص در صنعت و ورزش. افراد با توانایی بالا در این کشور فرسوده می‌شوند، زیرا به درستی در جایگاه مورد نظر قرار نمی‌گیرند.
به نظر من، مهمترین وظیفه رسانه ها، آگاهی بخشی است. در دوران فعلی، رسانه‌ها به صورت عمده در فضای مجازی و آنلاین فعالیت می‌کنند، اما همچنان باید تلاش نمایند تا آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را به خوبی انجام دهند. در صنعت، یافتن نیروی انسانی مناسب دشوار است، اما رسانه‌ها با کار قوی و برقراری ارتباط واقعی با افراد جامعه، می‌توانند موجب اتفاقات خوب در تمام زمینه‌ها در جامعه شوند.
علی قیچی وند: درخواست من در حوزه ورزش این است که معافیت مالی برای افرادی که وارد این حوزه می‌شوند فراهم شود. همچنین، باید شایستگی و عدالت در این زمینه برقرار شود. از مسئولین خواهش می‌کنم به جای ایجاد مشکلات و موانع مربوط به مجوز‌ها و غیره، در ارتقای ورزش کمک کنند.
به طور کلی، رسانه‌ها در استان البرز ضعیف عمل می‌کنند. در تهران مشاهده می‌کنیم که حتی در مورد لیگ‌های پایه نیز پوشش خوبی دارند. از روزنامه جام جم البرز که به ورزش نیز می‌پردازد، تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات