اکبر شوهانی، مدیر برند پوشاک هانی شو:

علم و دانش خود را بی منت به دیگران بیاموزیم

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با اکبر شوهانی، مدیر برند پوشاک هانی شو، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با اکبر شوهانی، مدیر برند پوشاک هانی شو، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۸۵۵

بنده حدود ۳۳ سال است که در زمینه تولیدی پوشاک زنانه، کت شلوار و مانتو و پالتو فعالیت تخصصی دارم.
صنف پوشاک، همواره با مشکلات فراوانی روبه رو بوده است، ولی تصورم بر این است که مهم‌ترین اصل، حمایت از کسب و کار‌های کوچک می‌باشد؛ بنابراین اهتمام و کوشش ما باید بر توسعه و رشد آن‌ها باشد. در نتیجه این حمایتها، صاحبان کسب و کار‌های کوچک می‌توانند به رشد بیشتری دست یابند، البته اهم این حمایت‌ها عبارتند از: بسته‌های مالی و واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی.
ما هم تولید کننده پوشاک و هم فروشنده هستیم. بخشی از پوشاک ما در فروشگاه و بخش دیگر در شهرستان‌ها به مشتریان عرضه و توزیع می‌گردد.
با توجه به اینکه پارچه‌های پوشاک زنانه تولیدات داخلی، کیفیت مطلوبی ندارند و ما نیز در انتخاب نوع و جنس پارچه بسیار نکته بین هستیم، بنابراین عموما انتخابمان متریال و پارچه‌های باکیفیت چینی است. در مجموع برای تولید پارچه‌های مردانه متریال خوب ایرانی موجود می‌باشد. ولی برای پارچه‌های زنانه مواد اولیه مناسبی که رضایت ما را جلب کند وجود ندارد.
این عدم کیفیت ناشی از مسائلی مانند قدیمی بودن دستگاه‌های تولید پارچه و همچنین استفاده از مواد اولیه نامناسب در کارخانه‌ها است.
در حال حاضر در ارتباط با پارچه‌های کرپ مصرفی به دلیل عدم کیفیت تولید داخلی، سعی داریم از پارچه‌هایی استفاده کنیم که لطافت عالی، استحکام و دوام مناسبی نیز داشته باشند. به این ترتیب یکی از اهداف اصلی ما که همان رضایت مشتری و تولید کالای داخلی با کیفیت است، فراهم می‌گردد.
مجموعه ما دربخش فروش مشکل خاصی ندارد و هر فروشگاهی موظف است، جنس خوب به مشتری عرضه کند. متاسفانه آنچه در زمینه پوشاک زنانه از لحاظ دوخت و دوز مشاهده می‌شود، ارائه تولیدات بسیار ضعیف و محصولات بی کیفیت است. تولیدکنندگان محصول باکیفیت بسیار محدود هستند. البته تلاش ما این است که در عرضه مستقیم، یک کار خوب و در شأن مشتری ارائه کنیم. همچنین از لحاظ کیفیت شاخص بالا و قیمت نیز اهتمام داریم که مشتری مدار باشیم.
بنده طی این سال‌ها سعی کردم زکات علم خود را پرداخت کنم. بدون هیچ چشم داشتی دانش خود را در اختیار کسانی که در مجموعه با من همکاری کرده اند قرار بدهم و به دوستان هم صنف خود توصیه می‌کنم معنویت را در کار خود لحاظ نمایند. علم و دانش خود را بی منت به دیگران آموزش دهیم و به یکدیگر کمک کنیم، این امر باعث ورود خیر و برکت به زندگی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات