اکبر شوهانی، مدیر برند هانی شو:

شهرت هانی شو؛ دوخت، دوام و تولید پوشاک شیک است

پوشاک هانی شو، آمیزه ای از هنر، مهارت و خلاقیت را  به نمایش گذارده است. تولیدکنندگان پوشاک در این واحد منحصر به‌ فرد در کنار فعالیت فروش و عرضه محصولات، به نوعی در عرصه رضایتمندی مراجعین نیز نقش تاثیرگذاری را ایفا می نمایند. اکبر شوهانی، به عنوان یکی از فعالان این صنعت ۳۲ سال است که با تجارب اکتسابی دارای سبک خاص مدیریتی و نگاه عمیق در فرآیند مشتری مداری می باشد. شهرت هانی شو در مناطق ملارد و مارلیک ستودنی است. به گفته یکی از ساکنین منطقه علاوه بر کیفیت پوشاک و البسه متنوع در این واحد تولیدی، شیک بودن ویترین فروشگاه نیز بر زیبایی محوطه فعالیت کسبه افزوده است. این فرایض موجب گردید از مدیرخوش ذوق، خوشفکر و کارآفرین هانی شو دعوت کنیم و مصاحبه ای صمیمی با ایشان داشته باشیم که چکیده آن درذیل به نظر می‌رسد:
پوشاک هانی شو، آمیزه ای از هنر، مهارت و خلاقیت را به نمایش گذارده است. تولیدکنندگان پوشاک در این واحد منحصر به‌ فرد در کنار فعالیت فروش و عرضه محصولات، به نوعی در عرصه رضایتمندی مراجعین نیز نقش تاثیرگذاری را ایفا می نمایند. اکبر شوهانی، به عنوان یکی از فعالان این صنعت ۳۲ سال است که با تجارب اکتسابی دارای سبک خاص مدیریتی و نگاه عمیق در فرآیند مشتری مداری می باشد. شهرت هانی شو در مناطق ملارد و مارلیک ستودنی است. به گفته یکی از ساکنین منطقه علاوه بر کیفیت پوشاک و البسه متنوع در این واحد تولیدی، شیک بودن ویترین فروشگاه نیز بر زیبایی محوطه فعالیت کسبه افزوده است. این فرایض موجب گردید از مدیرخوش ذوق، خوشفکر و کارآفرین هانی شو دعوت کنیم و مصاحبه ای صمیمی با ایشان داشته باشیم که چکیده آن درذیل به نظر می‌رسد:
کد خبر: ۸۶۶

جنابعالی مدیریت تولید و عرضه برند هانی شو را بر عهده دارید، بفرمایید برای رسیدن به این فرآیند اثرگذار چه مسیری را پشت سر گذاشتید؟
بنده بیش از ۳۲ سال است که در عرصه صنف پوشاک فعالیت دارم. صنعت پوشاک به نوعی با هنر درآمیخته و به دلیل علاقه وافری که شخصا به هنر دارم وارد این عرصه شدم. در واقع این علاقه‌مندی موجب تداوم کار شد، به طوری که حتی علیرغم وجود مشکلات و سختی‌ها همچنان به راه خود ادامه دادم. در حال حاضر موسس و مدیر برند «هانی شو» در زمینه دوخت و عرضه پوشاک زنانه از جمله انواع مانتو، پالتو، کت و شلوار هستم.
با توجه به میزان بالای رضایتمندی مصرف کنندگان از محصولات شما، علل موفقیت هانی شو را در ارائه تولیداتی که نظر مشتریان را جلب می‌کند، چه می‌دانید؟
ویژگی و وجه تمایز تولیدات ما حساسیت خاصی است که برای متریال، دوخت پارچه و به تن خور بودن کار، لحاظ می‌نماییم.
لازم به توضیح است که چند سال اخیر به علت افزایش قیمت مواد اولیه، تولیدکنندگان به تولید لباس‌های اور سایز و اندازه‌های ۱و ۲ روی آورده اند. این لباس‌ها متناسب سایز هر شخصی نیست. به همین دلیل خریداران نمی‌توانند لباسی که می‌خواهند قالب تنشان باشد را پیدا کنند.
در مجموعه هانی شو سعی کردیم ضمن پاسخگو بودن به سلایق مختلف، سایزبندی را نیز همواره حفظ نماییم. البته انجام آن بسیار هزینه بر است، زیرا باید تیراژ کار بالا باشد. با این وجود حسن کار این است که خانم‌ها می‌توانند سایز لباس مورد نظرشان را بیابند.
موضوع بعدی کیفیت دوخت است که متاسفانه سطح کیفی خیاطی‌ها کاهش یافته است. در این خصوص ما هم به سختی کار را ادامه می‌دهیم. سعی کردیم طی این سال‌ها کیفیت کار را حفظ نماییم تا بانوان ایرانی بتوانند لباسی که در شأنشان است را تهیه نمایند. لباس، حسی به افراد می‌دهد که در موارد دیگر این گونه نیست و لذا در مجموعه هانی شو تمام تلاش ما بر این است که یک کارخوب و با کیفیت به مشتریان عرضه داریم.
طی اشاراتی که داشتید، موانع چالش برانگیز و معضلات پیش روی را در سیر فعالیت، تجربه نمودید؛ از دیدگاه شما مهمترین نکته در حل مسائل و گذر از موانع چیست؟
مهمترین موضوع این است که وقتی به فراوانی نعمت، اعتقاد داشته باشید، در پروسه انجام کار بخل نمی‌ورزید؛ بنابراین تجربه و دانش خود را در اختیار دیگران نیز قرار می‌دهید. انسان باید با همنوع خود با مهربانی رفتار کند، زیرا در مواقع سخت و دشوار مطمئنا این مهربانی‌ها گره گشا خواهد شد. طی سال‌ها فعالیت در این حوزه خرسندیم که کار‌های بی منت انجام دادیم و همین باعث شده مشکلاتمان حل شود.
بسیار عالی؛ برآیند ارائه تولید و عرضه محصولات هانی شو را در بین مشتریان چگونه ارزیابی می‌کنید؟
همان گونه که اشاره کردم، این مجموعه در زمینه تولید و پخش در گستره ارسال محصولات برای شهرستان‌ها نیز اقدام می‌کند. در این خصوص بازخوردی که در فروشگاه از مشتریان داریم، خوشبختانه رضایت مندی طرفین است. زیرا هانی شو کار حرفه ای، کیفیت خوب و قیمت مناسب را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد. مشتریان ما وفادار هستند و این بهترین حسن است. همچنین آنان هانی شو را به دیگران نیز معرفی می‌کنند و باعث افزایش روز افزون مشتریان می‌شوند. این موضوع، خوشایندترین اتفاق و نتیجه بهره وری بنده از تجارب و ممارست همکارانم است. در کل شهرت هانی شو، دوخت، دوام و شیک بودن پوشاک تولیدی آن محسوب می‌شود.
چرا نام «هانی شو» را برای این مجموعه تولیدی انتخاب کردید؟
در واقع نام مجموعه هانی شو برگرفته از اسم فامیل اینجانب است. البته مفهوم و معنی لاتین آن مترادف با نمایش عسل می‌باشد.
آدرس:تهران-ملارد-مارلیک-میدان گل ها-خیابان کسری غربی -بعد از تقاطع پرنیان-بوتیک هانی شو
ساعت کار از ۱۰ لغایت ۲۲
شماره همراه:۰۹۱۲۷۷۵۵۴۲۱
شماره ثابت:۰۲۱۶۵۱۵۰۰۹۱
پیج اینستاگرام:
@hanishowofficial

newsQrCode
ارسال نظرات