یکی از بزرگترین دغدغههای ما جذب پزشکان حرفهای است. به نظر من، ایجاد همکاری بیشتر میان کلینیکها و دانشکدههای دندانپزشکی میتواند این مشکل را تا حدّ زیادی حل کند.
از مسئولین وزارت بهداشت میخواهم، حمایت بیشتری از کلینیکهای خصوصی انجام دهند، به ویژه در زمینهٔ کاهش مالیات و تسهیل پرداخت آن. این کار میتواند فشار کمتری به ما وارد کند.
در حال حاضر، حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد موادّ مصرفی در کلینیکها از تولیدات داخلی است. کیفیّت این محصولات با تولیدات خارجی رقابت میکند. خوشبختانه، شرکتهای ایرانی در حال بهبود کیفیّت خود هستند.
در نهایت، معتقدم، رسانهها و فضای مجازی میتوانند نقش بزرگی در رشد و پیشرفت کلینیکهای دندانپزشکی ایفا کنند. با افزایش ارتباط میان رسانهها و محیط کسبوکار دندانپزشکی، مردم میتوانند آگاهی بیشتری از خدمات باکیفیّت پیدا کنند و کلینیکهای معتبر را شناسایی کنند.
محمد نخعی، مدیردبیرستان حکمت خیام هشتگرد:
دکتر زهرا ترکاشوند، جراح و دندانپزشک:
رضا قربانیان، رییس هیات مدیره شرکت آساک شیمی البرز:
دکتر مهدی ناصری، مدیریت مجموعه فیت استایل عنوان کرد: