حامد والی، صاحب برند آقای تشک:

تشک ایرانی در دستان حمایتهای هوشمندانه، فراتر از مرزها می رود

روزنامهٔ جام جم البرز، گفتگویی را با حامد والی، صاحب برند آقای تشک، انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل، می‌خوانید:
روزنامهٔ جام جم البرز، گفتگویی را با حامد والی، صاحب برند آقای تشک، انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل، می‌خوانید:
کد خبر: ۸۷۴۶

تولید تشک در واقع کاری بسیار مهم است، چون کیفیت خواب تاثیر زیادی بر زندگی روزمره‌مان دارد. از نظر من، تولید تشک باید با کیفیتی باشد که باعث راحتی و آسایش مشتریانمان شود و برعکس، اگر کیفیت خواب پایین باشد، تاثیرات منفی زیادی روی روزمان خواهد داشت.

مشکل اصلی ما در حال حاضر، مشکلات اقتصادی و مالی است. هزینه‌های تولید بالا رفته و تأمین مواد اولیه وارداتی به سختی انجام می‌شود. بیشتر مواد اولیه‌ای که برای تولید تشک نیاز داریم، از جمله اسفنج و فنرها، وارداتی هستند و این باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. دولت باید به ما در این زمینه کمک کند. اگر حمایت‌های مالی مثل تسهیلات بانکی و کمک به برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی وجود داشته باشد، می‌توانیم محصولات خود را به کشور‌های دیگر صادر کنیم.

در حال حاضر ما به دلیل مشکلات اقتصادی و نبود حمایت، نمی‌توانیم به خوبی این کیفیت را در سطح جهانی معرفی کنیم. در این شرایط، تبلیغات هم بسیار پرهزینه است. به عنوان مثال، هزینه‌های بیلبورد‌های تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیونی بسیار بالا است و این برای ما تولیدکنندگان کوچک امکان‌پذیر نیست.

اگر حمایت‌های لازم وجود داشته باشد، ما می‌توانیم به راحتی محصولاتمان را به کشور‌های دیگر عرضه کنیم و حتی در بازار‌های جهانی رقابت کنیم. به‌ویژه در شرایطی که محصولات ما از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت با محصولات خارجی است، این حمایت‌ها می‌تواند به رونق صادرات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات