در سالهای اخیر، با گسترش دولت الکترونیک، نقش کافینتها در ارائه خدمات عمومی پررنگتر شده است.
یکی از مهمترین نیازهایی که در حال حاضر احساس میشود، آموزش کافینت داران است. برای اینکه بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه بدهیم، باید خودمان به طور دقیق با قوانین و روندهای جدید آشنا باشیم، مثل مسائل مالیاتی یا خدمات دولتی که در حال گسترش است.
پیشنهاد من این است که اتحادیهها و نهادهای مرتبط، یک پلتفرم آموزشی ساده، جامع و در دسترس طرّاحی کنند. این پلتفرم باید شامل محتوای ویدیویی و طبقهبندیشده باشد تا مدیران کافینتها بتوانند در کمترین زمان، دانش مورد نیاز خود را کسب کنند تا بتوانیم با دقت و کیفیت بالاتر، خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.
همچنین، رسانهها میتوانند نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کنند. رسانهها میتوانند با فرهنگسازی و اطلاعرسانی دقیق، مردم را با ظرفیتها و خدمات متنوّع کافینتها آشنا کنند.
اگر اطلاعات و آموزشها از طریق سایتها یا کانالهای مخصوص کافینتها به راحتی در دسترس قرار بگیرد، میتوانیم به شکل بهتری به مردم خدمت رسانی کنیم. در نهایت، هدف ما این است که هم کیفیت خدمات بهتر شود و هم رضایت مردم جلب شود.
دکتر الهام حسنی، موسس و مسئول فنی داروخانه دکتر حسنی:
دکترسهیلا برجی، فوق تخصص غدد و متابولیسم واکاوی کرد:
دکتر مهرداد سلیمی زاده، جراح و دندانپزشک :
دکتر سید علی موسوی، متخصص قلب و عروق تبیین کرد: