پاک دستی و صداقت هنر یک مرد ایرانی

در دنیای امروز خیلی از افراد که توانایی شناخت خوب و بد را ندارند و بدون تحلیل دوست دارند به نقطه که دیگران با زحمت به آن رسیده اند؛ برسند گاهی دچار تخلف میشوند که این تخلف انسان را به نابودی می‌کشد.‌ای کاش همیشه برای بالارفتن و صعود به افراد باتجربه نیم نگاهی داشته باشیم. امروزه هستند افرادی که با تمام وجود و با عشق در هر زمینه‌ای که هستند فعالیت می‌کنند و گاهی حتی نامی از آن‌ها برده نمی‌شود انان افرادی هستند که د رشغل خود و فقط خدارا دیده اندوخوشا به حال آنان.
گاهی بد نیست این افراد که خود نشانی از نشانه‌های روح بزرگ احدیت را به دیگران بشناسانیم تا همگان از آنان الگو برداریم و راه راست ودرست که سفارش خدا و دین و بزرگان را به خوبی دریابیم.
در دنیای امروز خیلی از افراد که توانایی شناخت خوب و بد را ندارند و بدون تحلیل دوست دارند به نقطه که دیگران با زحمت به آن رسیده اند؛ برسند گاهی دچار تخلف میشوند که این تخلف انسان را به نابودی می‌کشد.‌ای کاش همیشه برای بالارفتن و صعود به افراد باتجربه نیم نگاهی داشته باشیم. امروزه هستند افرادی که با تمام وجود و با عشق در هر زمینه‌ای که هستند فعالیت می‌کنند و گاهی حتی نامی از آن‌ها برده نمی‌شود انان افرادی هستند که د رشغل خود و فقط خدارا دیده اندوخوشا به حال آنان. گاهی بد نیست این افراد که خود نشانی از نشانه‌های روح بزرگ احدیت را به دیگران بشناسانیم تا همگان از آنان الگو برداریم و راه راست ودرست که سفارش خدا و دین و بزرگان را به خوبی دریابیم.
کد خبر: ۸۸۰

امروز افتخار هم صحبتی با یکی از دوستان خدا را داشتیم مگر نمیگویند کاسب حبیب الله است؛ آری مدیریت محترم فروشگاه روغن و فیلتر خودرو یکی از خوش آوازه‌ترین این افراد است که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
احمد خشنود مدیریت فروشگاه روغن و فیلتر خودرو هستم اصالتا هم شهری عطار نیشابوری هستم و سعی کردم در طول ۳۵ سال خدمت صادقانه و درست به گونه‌ای رفتار کنم که تمامی مشتری‌های از عملکرد بنده رضایت کامل داشته باشند؛ این رضایت مندی مشتری‌ها برای من با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و بزرگترین افتخار بنده رضایت خداوند و مشتری‌ها خواهد بود. امروزه در گوشه کنار شهر‌های بزرگ هستند افرادی که با صداقت و پاکی ودرستی کار میکنند طرف معامله آن‌ها فقط خداوند است و خوشا بحال آنان که با خدا کار خودرا بسته اند.
بنده سعی کرده ام د رصنف خود که فروش روغن و فیلترانواع خودرو‌ها میباشد نهایت درستکاری و صداقت را داشته باشم و گاهی به مشتریان درخصوص خرید حتما مشاوره میدهم تاکمتر هزینه کنند.
به نظرتون دلیل انتخاب شما به عنوان کاسب نمونه چیست؟
بنده تا جایی که در توانم بوده رعایت حال مشتری را کرده‌ام و در صنف ما اجناس تقلبی بسیار هست که سود خوبی هم دارد بنده به هیچ عنوان جنس غیر اصل و آلوده به مشتری تحویل نداده ام که البته بنده فقط کار درست انجام داده ام و این انتخاب لطف دوستان نسبت به بنده است که بنده جا دارد از همه آنان تقدیرو تشکر کنم.
آیا روغن ایرانی قابل رقابت با روغن خارجی میباشد؟
روغن‌های موجود با برند خارجی در بازار تحت لیسانس هستند و در کشور خودمان بسته بندی میشوند و در کشورما هم برند‌هایی تولید میشوند که تعدادی از آن‌ها از خارجی‌های موجود باکیفیت‌تر هستند. با تجربه ۳۵ ساله خود خواهم گفت که بهترین محصول در زمینه روغن و فیلتر اجناس ایرانی هستند و این افتخار برای ایرانیان میباشد.
مدیریت محترم فروشگاه روغن و فیلتر خودرو جناب آقای احمد خشنود توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
مصرف کنندگان اطلاعات نوع روغن مصرفی خودرو خودشان را از دفترچه راهنمای خودرو و یا اینترنت کسب کنند و روغن مناسب برای خودرو را انتخاب کنند تا اصطکاک کمتر و عمر مفید موتور خودرو بیشتر شود.
آقای حاج احمد خشنود در خصوص شغل و امید درجوانان مطالب مهمی را مطرح فرمودند:
کار هست، ولی جوانی که شغلی را شروع میکند در ابتدا کار؛ ممکن است شغل مورد انتخاب درآمد کمی داشته باشد و باید صبوری پیشه کنندو هیچ وقت از یاد خدا غافل نشوند و بهتر است کارکم درآمد را انتخاب نمایند تا اینکه بیکار بمانند
جوانان حتما دنبال تخصص حرفه باشند که این شغل و درآمد انسان را به بالاترین رتبه‌ها خواهد رساند. لازم است درکار و حرفه و تخصص خود صداقت کار داشته باشید و پشت کار این دومهم یقینا انسان را رشد خواهد داد.
نکته و سخن پایانی آقای حاج احمد خشنود ازآقایان مافی ریاست محترم اتاق اصناف و تجارت؛ فتح آبادی ریاست محترم اتاق اصناف شهرستان فردیس و رئیس اتحادیه تعمیرکاران جناب آقای مظاهری تشکر و قدردانی نمودند
در ادامه ضمن تشکر آقای خشنود ازتعداد‌ی از کسبه‌های فردیس درخصوص معرفی ایشان به عنوان کاسب نمونه فرمودند:
اینگونه مدیریت‌ها و انتخاب‌ها باعث انگیزه برای همه کاسب‌ها در همه صنوف خواهد شد و قطعا دیگر شهرستان‌ها می‌توانند با این حرکت زیبا عشق و علاقه در حرفه را بیشتر کرد و مسولیت افراد نمونه شده وحتی الباقی کاسب‌ها نسب به مشتری بیشتر خواهد شد و این حرکت قطع به یقین باعث رشد و ارتقاء خواهد شد.
آدرس فروشگاه:
استان البرز جاده ملارد ایستگاه گلستان جنب بانک رفاه کارگران روغن فروشی خوشنود
ساعت کار ۸ الی ۲۲ ایام تعطیل ۱۰ الی ۱۴
شماره تماس:

۰۲۶۳۶۶۰۰۱۲۱
۰۹۱۲۱۹۷۹۴۳۵

newsQrCode
ارسال نظرات