چشم‌های شما لایق دیدن زیبایی هاست

از زمانی که از خواب بیدار می‌شویم تا زمانی که مجدد به خواب می‌رویم چشم به صورت دائم در حال فعالیت است. چشم انسان از مهمترین و حساس‌ترین اعضای بدن است که باید به شدت از آن مراقبت کرد، چون با کوچکترین اتفاق و بیماری ممکن است بینایی دچار آسیب شود. از این روهرچندسلامت همه اعضاءبدن مهم است، اما می‌شود گفت سلطان بدن چشم است و با ید از این سلطان به خوبی مراقبت کرد.
از زمانی که از خواب بیدار می‌شویم تا زمانی که مجدد به خواب می‌رویم چشم به صورت دائم در حال فعالیت است. چشم انسان از مهمترین و حساس‌ترین اعضای بدن است که باید به شدت از آن مراقبت کرد، چون با کوچکترین اتفاق و بیماری ممکن است بینایی دچار آسیب شود. از این روهرچندسلامت همه اعضاءبدن مهم است، اما می‌شود گفت سلطان بدن چشم است و با ید از این سلطان به خوبی مراقبت کرد.
کد خبر: ۸۸۶

افتخار هم صحبتی با جناب آقای دکتر بهروز سعیدیان متخصص چشم پزشکی را داشتیم که از مطالعه این گفتگو بهره و لذت خواهید برد.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
بهروز سعیدیان متخصص چشم و فوق تخصص شبکیه و لیزر هستم
در دانشگاه اصفهان دوره پزشک عمومی را گذرانده ام و تخصص خود را در دانشگاه تهران گرفته ام و در استان‌های یزد، تهران و هرمزگان به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه فعالیت داشته ام و در حال حاضر در استان البرز فعالیت دارم و تمام افتخار بنده این است که بیماران بنده در طول این مدت از روند درمان خود کاملا رضایت دارند این رضایت مندی بیماران یکی از بزرگترین هدف و نیت بنده بوده که با لطف خدا به آن رسیدم.
خدماتی که در مجموعه شما ارائه داده می‌شود رامطرح بفرمایید؟
ما سعی کرده ایم در بخش درمان چشم پزشکی جهت رضایت و رفاه حال بیماران.
تمامی خدمات پایه تا جراحی‌های پیشرفته ارائه شود: از جمله معاینه چشم، تجویز عینک و لنز و عمل‌های چشمی پیشرفته شامل انواع لیزر‌های شبکیه، لنز، لیزر‌های مربوط به گلوکوم یا آب سیاه که در کلینیک انجام می‌شود و عمل‌های آب مروارید، لیزیک، لازک، بلفاروپلاستی، عمل شبکیه و؛ که بعد از معاینات اولیه در اتاق عمل صورت می‌گیرد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
چشم یک عضو بسیار مهم و حساس در بدن است و از آنجایی که بافت بسیار حساسی دارد استرس کاری ما بسیار زیاد است و لازمه دقت فراوان دارد، انتظارات و توقعات افراد بیماربرای درمان زیاد است و علاوه بر آن به دلیل مشکلات اقتصادی که برای اکثریت مردم وجود دارد، همچنین محدودیت‌های دسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی، گرفتاری‌هایی ما برای انجام خدمات ایده آل وجود دارد و لذا من به عنوان یک پزشک از این موضوع ناراحت می‌باشم. اما تمام سعی و تلاش مجموعه در این است که بتوانیم بهترین خدمات درمانی را بیماران ارائه دهیم و با توجه به سابقه کاری و تبحرو تخصص در امر درمان توانسته ایم به این هدف خود برسیم.
بسیاری از افراد از لنز‌های زیبایی یا طبی استفاده می‌کنند، نظر شما به عنوان یک متخصص چشم در این زمینه چیست؟
معمولا انسان زیبایی را دوست دارد و گاهی برای رسیدن به این زیبایی از لنز‌های زیبایی استفاده می‌کند؛ گاهی به جز بحث زیبایی نیازاستفاده از لنز جنبه درمانی دارد با این حال
هر وسیله‌ای که تولید می‌شود، کاربرد زیبایی داشته باشد یا فنی باید یک راهنمای استانداردی داشته باشد، که باید هم وسیله تولید شده استاندارد باشد هم به راهنمایی که تولید کننده و مراجع ذی صلاح ارائه می‌دهند توجه نمود.
لنز‌های زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند
برای ساخت لنز‌های زیبایی نیز قوانینی وجود دارد که این قوانین باید اعمال شود و علاوه بر آن موادی که برای شستشوی لنز استفاده می‌شود و مدت زمان استفاده از لنز نیز مهم است. در بعضی موارد افراد، این موارد را رعایت نمی‌کنند که این موضوع منجر به ایجاد عوارضی مثل زخم قرنیه می‌شود که اگر به موقع رسیدگی نشود حتی ممکن است منجر به نابینایی شود.
برای افرادی که به دلیل بیماری دیابت دچار کم بینایی یا نابینایی می‌شوند، درمانی وجود دارد؟
بیماری دیابت در طولانی مدت عوارضی ایجاد می‌کند که در آن همه دستگاه‌های بدن دچار آسیب می‌شوند و چشم‌ها هم از این عوارض در امان نیستند، مهمترین قسمت چشم که تحت تاثیر این بیماری قرار میگیرد شبکیه است. برای توضیح دقیق‌تر و تخصصی‌تر این موضوع مقاله‌ای ارائه خواهم داد که در آن به تفصیل به این مسئله پرداخته شده است و عزیزان می‌توانند با مطالعه آن اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.
چه انگیزه‌ای باعث شد که شما به این شغل ورود داشته باشید؟
قطع به یقین برای ورود به عرصه شغل چندین فاکتور اصلی در فرد مورد بررسی خواهد بود از قبیل توانای در امر شغل مورد انتخاب؛ شناخت شغل؛ عشق و علاقه و. با توجه به اینکه کاملا این رسته درمانی می‌شناختم و به دلیل عشقی که به این تخصص داشتم و ازاین مهم‌تر خدمت به مردم باعث شد که به عرصه ورود پیدا کنم و همین عشق به کار و تخصص واین مردم باعث پیشرفت در این جایگاه شده است
برای آینده شغلی تان چه اهدافی در نظر دارید؟
بنده سعی دارم با تمام وجود و با عشق به کار و به کشورم بتوانم در زمینه‌های درمانی بیشتر مثمر ثمر باشم از این رو در حال حاضر روی گسترش برنامه ایران لیزیک و تولید صنعتی وسایلی که برای جراحی‌های داخل چشم ابداع کرده ام تمرکز دارم..
جناب آقای دکتر بهروز سعیدیان متخصص چشم وفوق تخصص شبکیه توصیه خود را به عموم مردم اینگونه مطرح فرمودند:
سلامتی همه اعضاء بدن مهم است، ولی همانطور که در سطر بالاهم اشاره داشتم چشم یکی از مهمترین و با ظرافت‌ترین عضو بدن است و برای سلامتی چشم و کل بدن حتما
تغذیه سالم داشته باشند؛ از وسایلی مانند تلفن همراه و کامپیوتر بیش از حد استفاده نکنند و حتما از چشم‌ها در برابر نور آفتاب محافظت کنند. معاینه سالیانه چشم پزشکی برای غربالگری نیز توصیه می‌شود.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه
از ساعت ۱۸ الی ۲۱
شماره‌های تماس:
۰۲۱۴۵۱۸۶۶۶۷
۰۹۹۰۲۱۴۸۷۰۰
راه ارتباطی:
www.drsaidian.ir
https://www.instagram.com/drsaidian
آدرس: کرج، عظیمیه، میدان مهران، ساختمان پزشکان دی، طبقه پنجم، واحد ۱۸

newsQrCode
ارسال نظرات