بیمارستان سیدالشهدا باید تا پایان بهار ۱۴۰۳ آماده بهره برداری شود

استاندار البرز گفت: با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی و تعهدات پیمانکار، باید پروژه بیمارستان سید الشهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳ تکمیل و آماده بهره برداری شود.
استاندار البرز گفت: با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی و تعهدات پیمانکار، باید پروژه بیمارستان سید الشهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳ تکمیل و آماده بهره برداری شود.
کد خبر: ۹۰۲

به گزارش جام جم البرز،مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان، گفت: با گسترش ساخت و ساز‌ها در حوالی بیمارستان مدنی بعنوان یکی از مهمترین بیمارستان‌های استان، امکان توسعه این بیمارستان و ایجاد تناسب بین امکانات و حجم مراجعان، باید بیمارستان سیدالشهدا هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان گذشته و متولی آن وزارت راه و شهرسازی است، اکنون با توجه به نیاز استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه، باید پیرو پیگیری‌ها و توافقات صورت گرفته، پروژه بیمارستان سیدالشهدا به سرانجام برسد.
عبداللهی گفت: براساس طبق زمانبندی اعلام شده از سوی پیمانکار، مقرر بود که این بیمارستان تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد بنابراین پایان بهار ۱۴۰۳ آخرین فرصت برای متولیان این امر محسوب می‌شود چراکه مردم استان بویژه کلانشهر کرج نیاز جدی دارند.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تختی طالقان، افزود: جانمایی این بیمارستان در سنوات گذشته مصوب شده و اکنون مردم در انتظار ساخت و بهره برداری آن هستند بنابراین دستگاه‌های مربوطه اعم از اجرایی، خدمات رسان و شهرداری‌ها باید تعامل لازم را برای تحقق پروژه داشته باشند.
استاندار البرز گفت: تامین انشعابات و همچنین رفع موانع اراضی مربوط به بیمارستان با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، رسیدگی شود.
عبداللهی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان نباید کار مردم را منوط به ساعت اداری کنند، چون عقب ماندگی‌ها و کمبود‌ها در استان فراوان است و باید با کار شبانه روزی نسبت به جبران آن‌ها اقدام کنیم.
وی همچنین تاکید که باید تمامی بیمارستان‌های استان بویژه سیدالشهدا و سردار سلیمانی فردیس نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز انتقال خون اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات