فعال‌سازی انتقال مکالمه در تلفن ثابت؛ خدمتی کاربردی برای مشتریان مخابرات

با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مخابراتی، امکان فعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه (دایورت) برای مشترکان تلفن ثابت فراهم شده است.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مخابراتی، امکان فعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه (دایورت) برای مشترکان تلفن ثابت فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۲۱

به گزارش جام جم البرز، به نقل از معاونت ارتباطات روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مشترکان گرامی می‌توانند در مواقعی که قادر به پاسخگویی به تماس‌ها نیستند، از این خدمت برای انتقال تماس‌ها به شماره دلخواه خود استفاده کنند.

فعال‌سازی این سرویس از روش زیر امکان‌پذیر است:

۱. ورود به سامانه "مخابرات من" و انتخاب مسیر

۲. «پیشخوان خدمات من - خدمات- خدمات تلفن ثابت- سرویس‌های ویژه - انتقال تماس - فعال‌سازی».

استفاده از کد‌های دستوری تلفن ثابت:

برای فعال‌سازی: #شماره مورد نظر*۲۱*

برای غیرفعال‌سازی: #۲۱*

با انجام مراحل فوق، سرویس انتقال مکالمه در مدت کوتاهی فعال شده و مشترک می‌تواند تماس‌های ورودی خود را به شماره مورد نظر انتقال دهد.

گفتنی است، این قابلیت یکی از خدمات ویژه شرکت مخابرات ایران در راستای ارتقای کیفیت ارتباطات و افزایش سطح رضایت مشتریان به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات