الفبای شیرینی لحظه هاتون با ماست

همیشه افراد با شغلی که دارند اجین میشوند مانند یک گل فروش که روحیه لطیفی دارد و اگر غیر از این بود نمیتوانست انقدر عالی گل‌ها را کنار هم تزیین کند؛ مانند یک قناد که از آرد و شکر خلق یک اثر هنری می‌کند و اگر نبود این روحیه زیبا قطعا امکان این همه هنر نمایی بودیم؛ امروز وقتی وارد به یک قنادی میشویم لذت دیدن این همه زیبایی‌های انواع شیرینی و کیک فقط مارا به متوجه هنر تولید گران این صنعت می‌اندازد که چه با لطافت با مقداری آرد؛ شکر؛ هل و زعفران اینگونه هنر نمایی می‌کنند.
همیشه افراد با شغلی که دارند اجین میشوند مانند یک گل فروش که روحیه لطیفی دارد و اگر غیر از این بود نمیتوانست انقدر عالی گل‌ها را کنار هم تزیین کند؛ مانند یک قناد که از آرد و شکر خلق یک اثر هنری می‌کند و اگر نبود این روحیه زیبا قطعا امکان این همه هنر نمایی بودیم؛ امروز وقتی وارد به یک قنادی میشویم لذت دیدن این همه زیبایی‌های انواع شیرینی و کیک فقط مارا به متوجه هنر تولید گران این صنعت می‌اندازد که چه با لطافت با مقداری آرد؛ شکر؛ هل و زعفران اینگونه هنر نمایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳

سعی کردیم در سطح استان با یکی دیگر از این هنرمندان خوش سلیقه نشستی داشته باشیم که اطلاعات مارا زیاد کند و برای یک خرید شیرین و جذاب براحتی بتوانیم فروشگاه قنادی خود را ازبین هزاران قنادی انتخاب کنیم.
امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم قنادی نان شیرینی الفبا را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
کاظم عابدی هستم ما دوبرادر هستیم که درکنار پدر آموزش تولیدو فروش شیرینی را دیده ایم و امروزسعی کرده ایم برای کشورمان مثمر ثمر باشیم، اصالتا اهل روستای ورنکش از توابع تبریز هستیم معمولا اکثر افراد این روستا درصنف تولید شیرینی و قنادی فعالیت دارند
پدرم یحیی عابدی ۴۸ سال از عمر ۶۰ ساله خود را صرف شیرین کردن کام مردم کرده است و این یکی از بزرگترین افتخارات ماست که بتوانیم محصولی را ارائه دهیم تا کام هم وطنانمان شیرین شود. بنده در سن ۸ سالگی در کنار پدر این حرفه را آموزش دیدم و در حال حاضر مدیریت این مجموعه را عهدار میباشم؛ این شغل اگر چه دور نمایی زیبایی دارد، ولی بسیار شغل سختی است معمولا افرادی که در این حرفه ورود پیدا میکنند کمتر فرصت تفریح دارند و مدام باید سر کار باشند و تلاش کنند تا مردم در شادی ومراسم‌های خود لحضه‌های شادی را داشته باشند و اگر عشق در این کار نباشد قطعا موفقعیت حاصل نخواهد شد. ما با آرد؛ شکر؛ هل و زعفران خلق آثار هنری می‌کنیم وچون عشق و تجربه و تخصص باهم یکی شده است امروز با افتخار می‌گوییم که همه مشتری‌های ما از محصولات وتولیدات این قنادی کاملا رضایت دارند و این بزرگترین افتخار مجموعه ما خواهد بود
تولیدات مجموعه قنادی نان شیرینی الفبا را معرفی بفرمایید؟
انواع نان‌های حجیم؛ نان‌های فانتزی؛ انواع شیرینی‌های‌تر؛ شیرینی‌های خشک؛ شیرینی‌های مخلوط انواع کیک اسفنجی؛ کیک بورانی؛ کیک نوتلا انواع شیرینی سنتی شیرینی‌های رژیمی و انواع شیرینی‌های شهر‌های مختلف که سوغات اکثر شهر‌ها در این مجموعه براحتی میتوان یافت.
انواع آجیل‌های تبریزو کرمان سعی کرده‌ایم برای همه طیف‌های گسترده جامعه محصولات خوبی را ارائه دهیم. در البرز بمانید و سوغات هر شهری را از ما بخواهید
مشکلات و مسائلی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
در هر صنفی با توجه به شرایط کار خود مشکلات مخصوص خود رادارد ودر این صنف یکی از مهمترین مشکلاتی وجود دارد تهیه مواد اولیه قنادی برای تولید شیرینی از قبیل شکر؛ روغن و کره مخصوص است.
راه حل شما برای رفع این مشکل چیست؟
دولت در این زمینه بهتر است کلیه مواد اولیه مورد نیاز این صنف و یا هر صنف دیگر را دپو نماید؛ و و برای جلوگیری از ورود دلال‌ها می‌تواند ایجاد تعاونی‌هایی مصرف و فروش فقط به اتحادیه ویا صنوف داشته باشد که فروشگاه جواز کسب دار بتوانند به راحتی و بدون واسطه خرید نماییند.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبودی شرایط کاری شما تاثیرگذار باشد؟
برای معرفی هر صنفی باید اطلاع رسانی کرد واین اطلاع رسانی خواهد بود که ما رارشد وارتقا خواهد داد رسانه‌ها که مورد تایید مردم هستند معمولا رسانه‌های دولتی هستند و بهترین شیوه اطلاع رسانی کردن میتواند تبلیغات در رسانه باشد
رسانه‌ها باید واقعیت را اطلاع رسانی نمایند تا رسالت خود را کاملا درست انجام دهند که امروز با اطلاعات مردم در اکثر بخش‌ها مردم توانسته اند به رسانه اعتماد خوبی پیدا نمایند.
شیرینی مخصوص شهر ترکمنچای چیست؟
یکی از بهترین شیرین‌های منطقه ترکمن چای که با وجود مغز‌های که دارد بسیار خوش طعم و لذیذ میباشد بنام شیرینی قرابیه که اکثر مردم این شیرینی را دوست دارند و در فروشگاه نان و شیرینی به صورت کاملا تخصصی این شیرینی آماده شده و ارائه خواهیم داد.
برای سفارش انواع کیک‌های تولد ویا کیک عقد چند روز زودتر با ید سفارش داده شود؟
حداقل ۲۴ ساعت زودتر سفارش خود را ثبت کنند تا بهترین وکیک را ارائه دهیم با این حال سعی کرده ایم کیک‌های تولد آماده نیز همیشه داشته باشیم وبا سلیقه مشتری دیزاین خواهیم کرد. مجموعه نان شیرینی برای همه سفارشات از انواع کیک و شیرینی‌تر و خشک و یا دسر برای مهمانی‌ها و مراسم‌ها آمادگی کامل دارد تا بهترین برای شما باشیم.
امکان نمایندگی و شعبه برای مجموعه شما در استان البرز و یا دیگر استان‌ها وجود دارد؟
قطعا برای رشد و ارتقاء مجموعه در چهار چوب توافق‌هایی نمایندگی ارائه خواهیم داد؛ برای ایجاد شعبه نیز در دستور کارمجموعه ایجاد شعبات در استان البرز را داریم
برای آینده شغلی خود چه هدفی را دنبال می‌کنید؟
هدف اصلی ما کیفیت؛ رضایت مشتریان است، اما آرزوی ما لبخند و شادی روی لب‌های تمام هم‌وطنان خواهد بود
ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه نان شیرینی الفبا را مطرح بفرمایید؟
با توجه به وجود کارگاه تولیدی شیرینی در کنار فروشگاه و مدیریت صفر تا صد در زمینه کیفیت و بسته‌بندی و مدیریت با خود بنده می‌باشد و همین امر باعث بالا رفتن کیفیت و رضایت مندی مجموعه ماشده است.
مدیریت محترم قنادی نان شیرین جناب آقای کاظم عابدی توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
در مصرف انواع شیرینی‌ها باید دقت شود و زیاده روی نکنید و بعد از مصرف حتما باید مسواک زده شود و افرادی که بیماری دیابت ویا منع مصرف مواد قندی دارند حتما از شیرین‌های رژیمی و بدون قند مصرف نمایند که این نوع شیرینی نیز در قنادی نان و شیرینی موجود میباشد.
آدرس:
البرز کرج بلوار علامه جعفری روبروی ساختمان شهرداری فروشگاه نان شیرینی
راه‌های ارتباطی:
۰۹۳۰۸۷۰۴۵۰۰
ساعت ۹ الی ۲۳

newsQrCode
ارسال نظرات