طعم زندگی فقط دریک لقمه

سلامتی انسان مستقیم به تغذیه مرتبط می‌باشد و بهتر است که ما برای بهتر زیستن و سالم ماندن حتما به نوع تغذیه خود توجه ویژه داشته باشیم و بهترین روش برای سلامت ماندن ورزش در کنار تغذیه خواهد بود. از این رو سعی کرده ایم با توجه به اهمیت موضوع یکی از بهترین مجموعه‌های کباب بناب سطح استان را به شما معرفی نماییم.
سلامتی انسان مستقیم به تغذیه مرتبط می‌باشد و بهتر است که ما برای بهتر زیستن و سالم ماندن حتما به نوع تغذیه خود توجه ویژه داشته باشیم و بهترین روش برای سلامت ماندن ورزش در کنار تغذیه خواهد بود. از این رو سعی کرده ایم با توجه به اهمیت موضوع یکی از بهترین مجموعه‌های کباب بناب سطح استان را به شما معرفی نماییم.
کد خبر: ۹۱۵

امروز افتخار همنشینی با مدیریت محترم رستوران کباب بناب آیلار داشته باشیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
نادر رحیم زاده مدیریت کباب بناب آیلار هستم با توجه به علاقه شخصی که بنده در این حیطه داشته ام وباتجربه ۱۰ ساله خود توانسته ام رضایت مندی همه مشتری‌ها را داشته باشم و این یکی از بزرگترین افتخارات بنده میباشد. با توجه به اینکه از دوران کودکی با کباب بناب آشنایی دارم برای آماده سازی این کباب حرفه‌ای کاملا تخصص پیدا کرده ام
غذا‌هایی که در رستوران کباب بناب آیلار طبخ می‌شود رامطرح بفرمایید؟
هر فردی در زندگی خود شغلی دارد و درآن شغل اگر تبحر ومهارت داشته باشد قطعا موفق خواهد شد و بنده سعی کرده ام با تجربه کاری خود بهترین کباب بناب را به هم شهریان عزیز ارائه دهم.
کباب بناب که غذای تخصصی رستوران است در وزن‌های مختلف و طعم‌های مختلف از جمله کباب تند آجی کباب، کباب نگین‌دار، سرو می‌شود.
کلیه کباب‌ها با توجه به سلیقه مشتری امکان سرو با برنج و یا نان داغ مبیاشد، جوجه کباب و کتف و بال یکی دیگر از منو‌های غذای رستوران کباب بناب آیلار میباشد که مشتریان بزرگوار میتوانند در کنار کباب بناب یکبار جوجه کباب رستوران آیلار را نیز تجربه نماییند.
ویژگی مهم کباب رستوران آیلار را مطرح بفرمایید؟
یکی از مهمترین شاخصه‌های رستوران بناب آیلار رعایت بهداشت و نظافت به طور دقیق میباشد و سعی کرده ایم محیط کار را به گونه‌ای آماده کنیم که تمامی مشتری‌ها با رضایت کامل از رستوران تشریف ببرند ویژگی دوم تهیه بهترین گوشت و تازه بودن مواد اولیه خصوصا گوشت گوسفندی و گوساله میباشد که از شهر بناب تهیه میشود و از لحاظ طعم وکیفیت بی نظیر است
روز‌های کاری مجموعه رستوران بناب آیلار را مطرح بفرمایید؟
ما سعی داریم به جهت رفاه مشتریان عزیز همه روزه د رخدمت آنان باشیم
ساعت فعالیت رستوران کباب بناب آیلار ۱۲ الی ۲۴
راه‌های ارتباطی با رستوران کباب بناب آیلار را مطرح بفرمایید؟
۰۹۱۴۳۲۱۱۷۹۹
۰۹۰۱۴۳۴۳۰۹۹
۰۲۶۳۶۶۵۹۱۲۶

آیا امکان نمایندگی در استان البرز ویا هر استان دیگری که متقاضی داشته باشید برای شما فراهم است؟
بنده به فکر پیشرفت همه اقشار جامعه هستم و سعی بر آن است که این غذا که به ثبت ملی رسیده است همیشه با کیفیت باقی بماند و درکل جهان زبان زد باشد از این رو اگر فردی یا مجموعه‌ای بخواهد نماینگی رستوران کباب بناب را داشته باشد حتما باید تخصص و تبحر ویژه‌ای در از راستا داشته باشد و حتما بنده تمام تلاشم برای رشد و ارتقاء انان خواهم داشت.
ظرفیت رستوران ۶۰ نفر است که به صورت سنتی دیزاین شده است
امکان برگزاری مراسم میهمانی یا دورهمی نیز با هماهنگی قبلی وجود دارد.
غذا برای سفارش بیرون بر حتماً با هماهنگی قبلی از دو روز قبل و بدون محدودیت انجام پذیر می‌باشد
و ارسال پیک رایگان به محدوده نیز وجود دارد
آدرس کباب بناب آیلار را بفرمایید؟
کرج: فردیس – جاده شهریار بعد از پل انبار نفت روبروی شهرک وحدت جنب داروخانه پرس پولیس کباب بناب آیلار

newsQrCode
ارسال نظرات