از زمان شروع فعالیت جنابعالی در این حوزه چه مدت میگذرد و چه چالشهایی را پشت سر گذاشتهاید تا به این مقطع رسیدید؟
بنده پانزده سال است که در صنف لوازم خانگی توکار فعالیت میکنم و دارای سابقه کاری مرتبط هستم. در طول این پانزده سال فراز و نشیبهای بسیاری برای ما وجود داشت. فعالیتم را از زیر صفر شروع کردم، تلاش مستمر موجب شد تا شرایط گسترش کار فراهم شود و هم اکنون مدیریت سه مجموعه با سه برند را بر عهده دارم.
از مزایای مهم این مجموعه میتوان به، قیمت پایین ورقابتی بودن کالاها در بازار ایران و همچنین خدمات ارسال سریع در سطح کشور اشاره نمود.
روند خرید مشتریان به چه صورت میباشد و روال کار شما در این زمینه به چه شکل است؟
در فرآیند خرید، از فروش اینترنتی استفاده میکنیم و به مشتریان خود این امکان را میدهیم که با مشاهده کالای مورد نظر خود، تنها در کمتر از دو دقیقه خرید خود را انجام دهند. در برخی از شهرهای استانهای بزرگ، کالاهای ما بعد از خرید در طی مدت دو ساعت ارسال میشوند و در شهرهای دیگر نیز تا بیست و چهار ساعت زمان میبرد.
دامنه تنوع محصولات را چگونه ارزیابی میکنید؟
با بیش از پنج هزار قلم کالا و تنوع برندهایی همچون: استیل البرز، اخوان، بی مکث، درسا، ایلیا استیل و پرنیان استیل ما توانستهایم بازار خود را گسترش و به مشتریانمان خدمات حرفهای ارائه دهیم.
عملکرد رسانه در حوزه کاری شما چه نقشی داشته است؟
ما با رسانههایی از جمله دیجی کالا، باسلام، ترب و... فعالیت و همکاری داریم.
ثریا باستانی، مشاور طب سنتی پارس نیوشا نیک:
بهنام آقایی، تابلوساز:
دکتر سارا رضایی، جراح و دندانپزشک:
سید احمد طباطبایی فرد، مدیریت شرکت فیسا: