ارتباطی راحتر با امکانات بروز

شاید به گفته خیلی‌ها دنیا خیلی کوچک شده وگاهی با نام دهکده جهانی یاد می‌کنند دنیای امروز همه را به هم نزدیک کرده است؛ با دوستان خیلی زیادی به صورت مجازی آشنا میشویم وبه راحتی میتوان خبر و اطلاعات دنیا را در لحظه داشته باشیم. برای اینکار به تجهیزاتی خوبی از قبیل گوشی همراه نیاز داریم به همین سبب سعی کردیم یکی از بهترین مجموعه‌های موبایل در سطح استان را به شما معرفی میکنیم.
شاید به گفته خیلی‌ها دنیا خیلی کوچک شده وگاهی با نام دهکده جهانی یاد می‌کنند دنیای امروز همه را به هم نزدیک کرده است؛ با دوستان خیلی زیادی به صورت مجازی آشنا میشویم وبه راحتی میتوان خبر و اطلاعات دنیا را در لحظه داشته باشیم. برای اینکار به تجهیزاتی خوبی از قبیل گوشی همراه نیاز داریم به همین سبب سعی کردیم یکی از بهترین مجموعه‌های موبایل در سطح استان را به شما معرفی میکنیم.
کد خبر: ۹۱۶

امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم فروشگاه موبایل اسمارت را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
پیام طوفانی مدیریت فروشگاه موبایل اسمارت هستم که حدود ۱۰ سال است با تمام
علاقه مندی که به این حرفه دارم تمام مشتری‌ها مجموعه ما با رضایت مندی کامل دارند که این امر بسیاربنده را خوشحال میکند و هدف نهایی مجموعه ما رضایت مشتری‌ها بوده است.
بنده از شغل خود بی نهایت راضی هستم و همان دورنمایی که در سر خود پرورش می‌دادند همان چیزی است که در آن قرار گرفته اندوحسرت چیزی رو ندارم واز شرایط خود راضی می‌باشم.
هدف و آرزوی شما برای آینده شغلی خودرا مطرح بفرمایید؟
با توجه به علاقه مندی خودم به این حرفه و رضایت مندی مشتری‌ها تصمیم به گسترش شعبات و فروش گسترده درکل کشور را دارم؛ برای رسیدن به هدفم تلاش خواهم کرد.
در حال حاضر فقط یک شعبه دارم، ولی برای گسترش و ارتقاء شعبات خیلی راه نیست.
آیا فورش آنلاین در مجموعه موبایل اسمارت انجام می‌شود؟
مجموعه فروشگاه موبایل اسمارت سعی دارد برای ایجاد خریدی آسان وکم هزینه در خصوص زمان و مبلغ حتما فروش آنلاین را برای مشتری‌ها ایجاد کند و در حال حاضر به صورت محدود انجام می‌دهیم، ولی در آینده نچندان دور قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
مشکلات اصلی که در حال حاضر وجود داردبحث نوسانات قیمت ارزی است که در قیمت‌های دستگاه‌های گوشی موبایل تاثیر می‌گذارد
مسائله دوم:فروشگاه‌های اینترنتی هستند که یک سری قیمت‌های نامتعارف می‌گذارند وباعث ایجاد نگاه منفی در بازار می‌شوند؛ و به دلیل قدرت مالی و تبلیغاتی که ان شرکت‌ها دارند عملا رقابت در این بازار خیلی سخت خواهد بود و به همین دلیل احتمال جمع کردن خیلی از همکاران به دلیل ذکر شده خواهد بود.
نقش رسانه چقدر می‌تواند تاثیر گذار در بهبود شرایط کاری شما باشد؟
همانطور که همه عموم مردم میدانند؛ تبلیغات و اطلاع رسانی در هر صنفی که باشد قطعا رشد خواهد کرد به شرط دو موضوع اول حتما در نهایت صداقت موارد تبلیغاتی ذکر شود و دوم در رسانه‌های تبلیغ شود که مورد اعتمادعموم مردم باشد و از لحاظ اجتماعی جایگاه داشته باشند مانند رسانه‌های داخلی و رسانه ملی رسانه اولین و تاثیر گذار‌ترین بخش در تبلیغات درهر زمینه‌ای خواهد بود؛ که بنده در همینجا از همه همکاران جام جم استان البرز به دلیل دعوت از فروشگاه موبایل اسمارت تشکر می‌نماییم.
فروشگاه شما چه محصولاتی را ارائه می‌نماید؟
کلیه محصولات در رابطه با موبایل، لب‌تاپ، وکنسول‌های گیم را دارا می‌باشیم؛ و شرایط قسطی برای محصولات فراهم می‌باشد وسود دهی آن به صورت ۴ درص
می‌باشد. تعویض گوشی کار کرده با نو؛ تعمیر انواع گوشی؛ تعمیر لب تاپ کنسول‌های بازی در این مجموعه ارائه میشود.
درصورت تمایل وتوافق امکان زدن شعبه در دیگر استان‌ها برای مجموعه موبایل اسمارت فراهم است
جناب آقای پیام طوفانی مدیریت فروشگاه موبایل اسمارت توصیه به جوانان را اینگونه مطرح فرمودند:
باتوجه به اینکه درحال حاضرموبایل یکی ازپرکاربردترین وسیله‌های روزمره ما تبدیل شده است. به طبع باید نهایت توجه در استفاده با این وسیله را داشته باشیم. معمولا به دلیل انجام کلیه امور کار‌های اداری و شخصی با گوشی موبایل انجام می‌شود و در وقت وزمان صرفه جوی میشود متاسفانه نکات منفی نیز در پی خواهد داشت از لحاظ سلامت روح وجسم باید توجه ویژه‌ای را نظر بگیریم
ازلحاظ سلامت روح میتواند به گوشه گیری و منزوی شدن اشاره کرد.
از لحاظ سلامت جسم می‌توان به سلامتی چشم و نخاع کمر و گردن نیز اشاره کرد
برای سلامتی در هردوموضوع بهترین راه متعادل استفاده کردن از این وسیله خواهدبود.
آیا در مجموعه موبایل اسمارت ارسال با پیک انجام خواهد شد؟
تمام تلاش ما جهت رضایت مندی مشتری‌ها خواهد بود و حتما با توجه به میزان خرید از پیک وارسال به توافق مشتری استفاده خواهد شد.
ویژگی منحصر به فرد فروشگاه موبایل اسمارت را مطرح بفرمایید؟
فروش اقساطی تا جایی که بتوانیم با مشتریان عزیز خود توافق خواهیم داشت وبا شرایط مشتری کنار می‌آییم که بتوانند دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند
با حداقل پیش پرداخت یا بدون پیش پرداخت هم این کار انجام می‌شود
آدرس مجموعه:
استان البرز -کرج -گوهردشت فلکه اول گوهردشت ابتدای بلوار میرزایی پرورفروشگاه اسمارت پلاک ۵۵
ساعت کاری؛ از ۱۰ الی ۲۲ شب
در ماه مبارک رمضان ساعت کاری تغییر نخواهد کرد
راه‌های ارتباطی:
از طریق اینستاگرام و واتساپ
وتلگرام می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۰۰۰۰۱۸۸ارتباط برقرار کنند
تلفن ثابت:۰۲۶۳۴۴۱۹۵۰۱
آیدی کانال اینستاگرام: smart.mobile.Karag

newsQrCode
ارسال نظرات