همه دعوتین به آرامش بهاری در ضیافت الهی، قبول باشه

رادیو و تلویزیون البرز در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان در تقارن بهار طبیعت برای مخاطب خود تدارک ویژه دیده است.
رادیو و تلویزیون البرز در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان در تقارن بهار طبیعت برای مخاطب خود تدارک ویژه دیده است.
کد خبر: ۹۱۷

به گزارش جام جم البرز،برنامه قبول باشه سیمای البرز ویژه افطار هر روز یک ساعت قبل از افطار هر شب مهمان یکی از مساجد مطرح و شاخص استان البرز و میزبان اهالی محله خواهد بود؛ این برنامه ترکیبی با اجرای عباس شجاع به تهیه کنندگی علی حشمتی و کارگردانی مجید مصطفوی می‌باشد.
نسیم سحر عنوان برنامه سحرگاهی است که به مدت ۶۰ دقیقه در لحظات سحرگاهی همراه با آیتم‌های مختلف مناجات و دعای سحر از شبکه البرز طبان روزه‌دار را همراهی می‌کند.
رادیو البرز با برنامه همه دعوتیم به تهیه کنندگی مصطفی بیات و خانم بزرگمهر لحظات پربرکت افطار را با گویندگی خانم‌ها خواجه نصیر و بابائیان و آقای ترکیان با خاطره بازی از سفر‌های معنوی و زیارتی در لحظات افطار همراه شنوندگان خواهند بود؛ قرار عاشقی به تهیه کنندگی سید سعید حسن تاش اجرای مرتضی محمدی با داستان‌های قرآنی نکات آموزنده و تفسیر دعای سحر لحظات معنوی و عرفانی سحرگاهی را با مخاطبین شریک خواهند بود.
بخش جز خوانی قرآن کریم که هر روز در مصلی بزرگ امام خمینی ره کرج از ساعت ۱۳ برگزار می‌شوند به صورت زنده پوشش داده خواهد شد و مخاطبین روزه‌دار می‌توانند از رادیو یا تلویزیون تلاوت‌ها را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات