رنگ زندگی با طرح و نقش ماندگار

امروزه یکی از وسایلی که بسیار ارزشمند و مهم در خانه‌های ایرانی محسوب می‌شود، فرش است.
فرش ماشینی گونه‌ای مصنوعی از قالی است که بر خلاف قالی دستبافت توسط ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. به دلیل سرعت تولید و همچنین ارزان بودن مواد اولیه نسبت به قالی دستبافت قیمت ارزانتری دارد.
امروزه یکی از وسایلی که بسیار ارزشمند و مهم در خانه‌های ایرانی محسوب می‌شود، فرش است. فرش ماشینی گونه‌ای مصنوعی از قالی است که بر خلاف قالی دستبافت توسط ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. به دلیل سرعت تولید و همچنین ارزان بودن مواد اولیه نسبت به قالی دستبافت قیمت ارزانتری دارد.
کد خبر: ۹۲۵

افتخار هم‌صحبتی با یکی از بهترین مجموعه‌های فرش در سطح استان را داشتیم که حاصل آن گفتگویی جذاب و شنیدنی را با شما به اشتراک می‌گذاریم
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
احسان ملامحمدی مدیریت فرش هخامنش هستم با ۱۴ سال سابقه کاری در زمینه فروش فرش در سطح استان البرز فعالیت می‌کنم. یکی از افتخارات بنده در سطح استان
رضایت مندی مشتری‌های این مجموعه بوده است با توج به اینکه بنده با عشق و علاقه پا به این عرصه گذاشته ام برای من رضایت مشتری‌ها خیلی مهم است.
در مجموعه فرش هخامنش، چه محصولاتی برای عرضه به هموطنان عزیز ارائه می‌گردد؟
سعی کرده ایم باتوجه به انواع سلیقه مشتری‌ها اکثر محصولات و نقشه‌ها را داشته باشیم
گلچینی از بهترین برند‌های فرش ماشینی را در مجموعه داریم، در سال‌های اخیر بعضی از شرکت‌ها با متریال طبیعی پشم و ابریشم اقدام به تولید فرش‌های ماشینی کرده‌اند.
ما فرش‌های ۶، ۹، ۱۲و ۱۵ متری و قالیچه با سایز‌های مختلف، در اشکال و سایز‌های مختلف ارائه می‌نماییم قالیچه دایره و شش ضلعی و..
یک از مهمترین ویژگی نمایشگاه و فروشگاه فرش هخامنش را مطرح بفرمایید؟
در فروشگاه فرش هخامنش یک اتفاق جذاب برای مشتریان بزرگوار داریم و آن این است که هر مشتری با هر سلیقه‌ای که باشد می‌تواند با ارائه نقشه دلخواه خود فرش سفارش دهد و مجموعه فرش هخامنش در کمترین زمان و با قیمت فوق العاده مناسب بدون هیچ گونه هزینه اضافی فرش با نقشه مورد علاقه مشتری را آماده و ارائه می‌نماید.
ویژگی دیگر فرش هخامنش سایز سفارشی فرش است به عنوان مثال باتوجه به آپارتمان نشینی در کل دنیا خیلی از اتاق خواب‌ها یا پذیرایی‌ها سایز استاندارد ندارند و برای پرکردن کف آن‌ها باید موکت شود ویا فرش بزرگ یا کوچکتر پهن شود، اما مجموعه فرش هخامنش این مشکل را نیز حل کرده است ما در مجموعه خود دقیقا طبق درخواست مشتری و اندازه وسایز دلخواه فرش را آماده و تقدیم مشتری خواهیم کرد
فرش دیبا، به طور انحصاری سفارش دلخواه مشتری را می‌پذیرد و با ۸۷۰ نقشه مدرن و کلاسیک و نقوش دستبافت تولید فرش دارد.
پشتی و تابلو فرش نیز از دیگر محصولات قابل ارائه توسط فرش هخامنش می‌باشد.
سفارش تابلو فرش در هر سایز و طرحی، طرح چهره نیز پذیرفته می‌شود
مجموعه شما چه شرایط خاصی برای مشتریان عزیز ارائه می‌نماید؟
درمجموعه فرش هخامنش سعی بر آن شده است که همه مشتری‌ها با رضایت از فروشگاه تشریف ببرندو باتوجه به این نگاه شرایط خاصی را برای اقشار مختلف درنظرگرفته ایم
عزیزان می‌توانند خرید خود را به صورت نقد و اقساط با شرایط اقساطی ویژه با ۱/۳ مبلغ به عنوان پیش پرداخت و ما بقی به صورت اقساط بدون بهره و سود انجام دهند.
برای بازنشستگان عزیز نیز شرایط ویژه‌ای داریم یکی از مهترین خدمات فرش هخامنش
تعویض فرش کهنه با نو نیز میباشد که این امر خیلی در بحث هزینه کمک حال خانواده خواهد بود.
دورنمای ذهنی که از این شغل داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
نگاه افراد با ید واقع بینانه باشد تا به نتیجه برسد بنده باتحقیق وبررسی وکارشناسی وارد این حیطه شغلی شدم و قطعا با بررسی‌های که انجام داده بودم میتوانم بگویم که:
بله، شرایط کاری بهتر از ذهنیت من نسبت به این شغل بود و در حال حاضر نسبت به گذشته بسیار پیشرفت داشته ام، به صورت کلی از شغلم رضایت دارم، ولی به هر حال در هر کاری مشکلاتی نیز وجود دارد که با سعی و تلاش بیشتر نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنیم
برای آینده شغلی خود چه اهدافی دارید لطفا مطرح بفرمایید؟
در حال حاضر در حال تاسیس شعبه جدیدمان هستم و به امید خدا تا چند ماه آینده شعبه جدید رونمایی خواهد شد و به لطف خدا برای چند نفر در مجموعه جدید کارآفرینی خواهیم داشت.
مدیریت محترم فروشگاه فرش هخامنش جناب آقای احسان ملا محمدی توصیه خودرا اینگونه مطرح فرمودند:
برای زندگی بدون استرس وسالم حتما در جوانی با شناخت پتانسیل‌های خود یک شغل مورد علاقه را انتخاب و برای رسیدن به نقطه اوج صبوری کنید و در هر جایگاه و شغل و یاسمتی که هستید سالم و پر تلاش باشید وقطع به یقین موفق خواهیدشد.
روز‌ها و ساعات کاری فروشگاه فرش هخامنش:
از شنبه الی جمعه
از ساعت ۹ الی ۲۲
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۶۶۰۶۶۴۰۰
۰۹۱۲۳۸۰۸۵۷۰
راه ارتباطی از طریق واتساپ و تلگرام:
۰۹۱۲۳۸۰۸۵۷۰
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
Instagram.com/carpet.hakhamanesh
آدرس: کرج، فردیس، منظریه، ابتدای بلوار بهار آزادی، فرش هخامنش

newsQrCode
ارسال نظرات