خاطره یک فرهنگ ایران باستان؛ کباب بازی در استان

سال‌ها گذشت هنوز یادم می‌آید که در کنار یک خانه قدیم در خیابان اصلی شهر بناب یک کباب رستوران بنابی بود پدرم دستم را گرفت و با هم به این کباب بنابی رفتیم؛ طعم کباب واقعی راآنجا چشیدم خیلی تجربه خوبی بود هنوز آن مزه زیردندان هایم حس می‌کنم باخودم می‌گفتم آیا میشود دوباره طعم یک کباب بناب واقعی را تجربه کنم؛ تا اینکه با یک کباب بناب ساطوری اصل بناب آشنا شدم.
عجب لذتی داشت دوباره خاطراتم برایم زنده شد؛ خواستم این تجربه لذت بخش را با شما به اشتراک بگذرام تا شما نیز لذت یک کباب بناب واقعی را تجربه کنید.
سال‌ها گذشت هنوز یادم می‌آید که در کنار یک خانه قدیم در خیابان اصلی شهر بناب یک کباب رستوران بنابی بود پدرم دستم را گرفت و با هم به این کباب بنابی رفتیم؛ طعم کباب واقعی راآنجا چشیدم خیلی تجربه خوبی بود هنوز آن مزه زیردندان هایم حس می‌کنم باخودم می‌گفتم آیا میشود دوباره طعم یک کباب بناب واقعی را تجربه کنم؛ تا اینکه با یک کباب بناب ساطوری اصل بناب آشنا شدم. عجب لذتی داشت دوباره خاطراتم برایم زنده شد؛ خواستم این تجربه لذت بخش را با شما به اشتراک بگذرام تا شما نیز لذت یک کباب بناب واقعی را تجربه کنید.
کد خبر: ۹۲۶

امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم کباب بناب آذربایجان مهر شهر را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
مرسل حیدریان مدیریت شعبه کباب بناب مهرشهر هستم
عضو دبیرخانه ملی کباب بناب ساطوری آذربایجان و مالک سهامدار کباب بناب ساطوری آذربایجان نیز می‌باشم که حدود ۱۷ سال است در این حرفه به صورت تخصصی فعالیت مینمایم و با توجه به تبحر و تخصصی که بنده دارم تمام مشتریان بنده از کیفیت و بهداشت این مجموعه راضی بودند که این برای ما بزرگترین افتخار می‌باشد. ما در این مجموعه سعی کرده ایم تمام تلاش خودرا داشته باشیم که نام ثبت شده کباب بناب را باافتخار حفظ کنیم
غذا‌هایی که در مجموعه شما طبخ می‌شود رامطرح بفرمایید؟
کباب بناب در وزن‌های مختلف، کباب بناب پپرونی، کباب بناب نگین دار، جوجه کباب، کتف و بال، به همراه برنج و یا نان داغ که در خود رستوران آماده میشود ارائه خواهدشد.
ویژگی مهم کباب بناب مجموعه شما در چیست؟
آنچه برای ما مهم است ایجاد فضای دوستانه و کاملا بهداشتی و در نهایت یک غذای دلچسب ایرانی؛ این نوع نگاه باعث شده است خیلی از مشتری‌های ما از راه دور برای گرفتن غذا به این رستوران تشریف بیاورند یکی از علل مهم طعم خوب کباب بناب تهیه
گوشت تازه گوسفندی از شهرستان بناب میباشد که تفاوت این طعم را فقط می‌توانید با ماتجربه کنید.
فرق کباب بناب با سایر کباب‌ها در چیست؟
کباب بناب بدون جوش شیرین و فقط با ساطوری شدن است که بسیار طبیعی‌تر و خوشمزه‌تر است؛ سایز کباب بناب متفاوت با دیگر کباب‌ها میباشد نوع آماده سازی و ادویه‌های که به این کباب اضافه می‌شود میتواند تفاوت‌های این کباب باشد.
آقای حیدریان مجموعه خود را اینگونه معرفی نمودند که:
ظرفیت مجموعه رستوران کباب بناب آذربایجان ۶۰ نفر می‌باشد، ولی امکان ثبت سفارش بیرون بر تا سقف ۶۰۰ پرس در توان مجموعه خواهد بود. امکان ارسال پیک رایگان درمحدوده رستوران نیز انجام پذیر می‌باشد. امکان دادن نمایندگی با توجه به استاندارد‌های لازم را داریم که نیازبه توافق‌های دارد که درصورت لزوم قابل مذاکره میباشد.
هدف شما برای آینده چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
هدف اصلی رضایت مردم ومشتریان ماست؛ اگر بتوانیم به این هدف بزرگ برسیم که البته با لطف خداوند همه مشتری‌های ما راضی هستند؛ بی نهایت خرسند می‌شویم، ولی تلاش داریم حالا که این کباب ثبت، ولی شده است کیفیت آن را حفظ کنیم وتلاش خواهیم کرد این غذا را در دنیا معرفی کنیم
توصیه و کلام پایانی خود را مطرح بفرمایید؟
ازهمه عموم مردم خواهش می‌کنم فقط از رستوران‌های با کیفیت که تمام استاندارد‌های لازم را رعایت می‌کنند غذا تهیه کنند وبه فکر قیمت نباشند سلامتی قیمتش بالاتر است.
بزرگترین آرزوی من رعایت عدالت در کل دنیا است که انشاالله محقق شود.
ساعات کاری رستوران کباب بناب آذربایجان:
همه روزه حتی روز‌های تعطیل از ساعت ۱۲ الی ۱۶:۳۰
ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۴
در ایام ماه مبارک رمضان از افطار الی ۲۴
شماره‌های تماس:
۰۹۱۴۹۲۷۷۵۹۸
۰۲۶۳۳۲۱۳۵۱۱
آدرس:استان البرز، کرج- سه راه کیانمهر؛ کباب بناب آذربایجان

خاطره یک فرهنگ ایران باستان؛ کباب بازی در استان

newsQrCode
ارسال نظرات