مدیرکل پست البرز: کاربران مراقب پیام های جعلی بسته پستی باشند

مدیرکل پست استان البرز از کاربران پستی خواست به پیامک های جعلی و لینک های آلوده با عنوان پیام پستی توجه نکنند.
مدیرکل پست استان البرز از کاربران پستی خواست به پیامک های جعلی و لینک های آلوده با عنوان پیام پستی توجه نکنند.
کد خبر: ۹۳۷

به گزارش جام جم البرز: " رضا حمید پور" روز سه شنبه در گفتگویی اظهار کرد: کلاهبرداران با سرشماره‌های شخصی و با بهره گیری از تصویر ماموران پست اقدام به ارسال پیامک جعلی به کاربران می‌کنند.
وی اضافه کرد: مجرمان سایبری به بهانه اینکه مشتری دارای مرسوله ابلاغ قضایی است، اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک‌هایی جهت مشاهده ابلاغیه می‌کنند.

حمید پور بیان کرد: ماموران شرکت ملی پست هیچگونه پیامکی مبنی بر ارسال ابلاغیه، لینک و یا واریز وجه برای مشتریان ارسال نمی‌کنند.
مدیرکل پست البرز گفت: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه پیامک‌ها به هیچ عنوان روی لینک‌ها کلیک نکنید.
وی یادآورشد که امکان پیگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله مهیا شده و کاربران با استفاده از این امکان می‌توانند اطلاعاتی نظیر مشخصات مرسوله را اعم از تاریخ و ساعت قبول مرسوله از سوی پست، نام فرستنده و گیرنده، وزن و هزینه ارسال را مشاهده کنند.
وی گفت: مهم‌ترین ویژگی این خدمات نمایش آخرین وضعیت مکانی مرسوله است. بر اساس این گزارش، شرکت ملی پست این امکان را به مشتریان خود می‌دهد که اطلاعات مرسوله ارسالی خود را مشاهده و وضعیت آن را تا زمان تحویل پیگیری کنند.
مدیرکل پست استان البرز افزود: سیستم رهگیری مرسولات پستی اطلاعات کاملی را به مشتریان خود خواهد داد و مشتریان می‌توانند مکان مرسوله شان را مشاهده و از زمان تحویل آن مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات