ضمن معرفی مجموعه تحت مدیریت خودتان لطفاً بفرمایید خدمات فنی نوین، چه نوع خدماتی ارائه میدهد؟
بنده به صورت حرفهای از حدود سال ۱۳۸۱ وارد این عرصه شدم و تا امروز در همین زمینه فعال هستم. مجموعه ما «خدمات فنی نوین» نام دارد. البته این اسم تازه انتخاب شده و پیشتر با نامهای دیگری در حال فعالیت بودیم ولی خدمات ما همیشه ادامه داشته و مشتریان ثابت خودمان را حفظ کردهایم. بسیاری از مشتریان شاید نام مجموعه را ندانند، اما نام من را حتماً میشناسند.
خدمات ما در دو بخش ساختمانی و صنعتی ارائه میشود. بخش ساختمانی، شامل برقکشی، تأسیسات، تعمیرات لوازم خانگی، آیفون، دوربین، نصب و تعمیر پکیج، آبگرمکن، موتورخانه و لولهکشی است. در بخش صنعتی نیز در زمینه تابلو برق، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی فعالیت داریم. به صورت کلی، هر موردی که با برق یا تأسیسات ساختمان مرتبط باشد، در حوزه کاری ما قرار میگیرد.
تا کنون به طور تقریبی چه تعداد پروژه انجام دادهاید؟ پروژههای شما معمولاً چه مدت زمان اجرا دارند؟
تا امروز حدود ۵۵ تا ۶۰ پروژه مختلف را انجام دادهایم. یکی از پروژههای مهم ما، کار در کارخانه قارچ صدف در بخشهای پرورش و کمپوستسازی بوده که هم در قسمتهای گازی و هم تاسیسات آن فعالیت داشتیم. البته این پروژهها بیشتر به صورت پیمانکاری یا اعزام نیرو بوده است.
مدت زمان اجرای پروژه ها، بسته به نوع کار متفاوت است. برخی کارها تعمیراتی هستند و ممکن است در دو ساعت انجام شوند، اما مواردی هم داریم که یک ماه تا گاهی یک سال زمان میبرد.
از دیدگاه شما ویژگیها و شاخصههای ویژه خدمات این مجموعه چیست؟
مهمترین شاخصه ما قیمت مناسب و کیفیت کار بالا است. شرایط اقتصادی حال حاضر باعث شده مشتریان بیشتر به قیمت توجه کنند، ولی ما تلاش میکنیم علاوه بر کیفیت مطلوب، خدمات را حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر تعرفه صنفی ارائه دهیم.
علاوه بر این، اخلاق حرفهای و اعتماد مشتری برای ما در اولویت است. خوشبختانه در طول سالهای فعالیت، هیچ مشکل اخلاقی یا رفتاری از سوی همکاران ما گزارش نشده است؛ بنابراین میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات شما باید در سطح بالایی باشد؟ آیا برای خدمات خود پشتیبانی و ضمانت هم در نظر گرفتهاید؟
بله، رضایت مشتریان کامل است. بسیاری از مشتریان حتی حاضرند اگر کار فوری نباشد، چند روز یا حتی یک هفته منتظر بمانند تا ما خودمان برای انجام کار، اقدام نماییم. این اعتماد بزرگترین سرمایه کاری ما محسوب میشود.
در عین حال سعی میکنیم قطعاتی که استفاده میکنیم دارای گارانتی معتبر و کیفیت بالا باشند. اگر هم اشتباهی در روند کار پیش بیاید، بلافاصله پس از تماس مشتری بلافاصله به محل میرویم و به صورت رایگان آن را رفع میکنیم. هدف ما این است که خدماتی با کیفیت، با انصاف و قابل اعتماد به مردم ارائه دهیم. رضایت مشتریان برای ما بالاتر از هر سود مالی است.
همچنین لازم میدانم به مردم توصیه کنم که خودشان دست به تعمیرات نزنند و کار را حتما به فرد فنی و متخصص بسپارند. بسیاری از مشکلات با یک مشاوره تلفنی قابل حل است؛ حتی بارها پیش آمده که با تلفن به مشتری راهحل دادهام تا بدون هزینه، مشکلش برطرف شود.
ایمیل: eseezare@gmail.com
واتس اپ: ۰۹۱۹۷۲۴۴۴۲۹
در آینده نزدیک آدرس سایت نیز اضافه میشود.
شمارههای تماس:
۰۹۱۹۷۲۴۴۲۹
۰۹۳۸۹۹۸۷۸۸۸
مهندس مهدی بهروزی، مدیریت شرکت بازرگانی بهرو تجارت:
منصوره کریمی، مدیریت باشگاه ستاره سازان امید ایرانیان:
محسن خدادوست، مدیر مجموعه برنا حساب عنوان کرد:
علیرضا میرلو، مدیر ابزار یراق میرلو: