چه خدماتی در مجموعه شما به مراجعه کنندگان ارائه میگردد؟
خدمات ما شامل تعویض لاستیک، بالانس لاستیک، فروش رینگ و فروش لاستیک است. در واقع هر آنچه مربوط به حوزه تخصصی لاستیک باشد در مجموعه ما ارائه میشود. مشتری وقتی مراجعه میکند ابتدا مشاوره میگیرد تا انتخاب درستی داشته باشد، سپس وارد مرحله تعویض و خدمات فنی میشود. مهمترین خدمات ما تعویض و بالانس لاستیک است.
رضایتمندی مشتریان از خدمات را چگونه ارزیابی کردهاید؟
بسیاری از مشتریان ما گذری هستند؛ حدود هفتاد تا هشتاد درصد. اما بررسیهای من نشان داده که سالانه حدود دویست تا سیصد نفر مشتری ثابت داریم که جذب شدهاند و این برای ما بسیار ارزشمند و عالی است.
لاستیکها را از کجا تهیه میکنید و کیفیت آنها چه جایگاهی در کار شما دارد؟
با توجه به افزایش قیمتها در یکی دو سال اخیر، تلاش میکنم اجناسی تهیه کنم که برندهای معتبر و باکیفیت باشند. مشتری وقتی هزینه زیادی میکند ترجیح میدهد محصولی بخرد که دوام داشته باشد و مجبور به تعویض مجدد نشود. به همین دلیل معمولاً برندهای رده یک و دو بازار را انتخاب میکنم. البته سود عرف بازار را کنار گذاشتهام و تنها سود جزئی در نظر میگیرم تا مشتری بتواند راحتتر خرید کند.
خاطرهای از سالهای فعالیتتان دارید که برایتان ماندگار شده باشد؟
بله، حدود دو سال پیش طبق عادت تا ساعت نه شب در مغازه مانده بودم. هنگام خاموش کردن فیوز برق، یک خودروی پورشه با لاستیک ترکیده وارد شد. آن را تعویض کردم و وقتی مشتری خواست هزینه را پرداخت کند کارت بانکیاش کار نکرد. به او گفتم اشکالی ندارد و رفت. فردای آن روز با یک جعبه شیرینی برای پرداخت هزینه بازگشت.
راههای ارتباطی مجموعه رینگ و لاستیک صمدی:
آدرس: خیابان چالوس یا بلوار جانبازان، نبش کوچه ایرانپیما
شمارههای تماس:
۰۹۳۵۶۴۶۲۴۲۷،
۰۹۱۰۸۴۷۷۶۵۰
گفتوگو با مهندس حبیبالله شهریاری، مدیرعامل مجموعه فیدار صنعتگران ماشین البرز
مهندس پدرام نوروزی، مدیر مجموعه پدرام کامپیوتر:
مهرداد حسین خانی، عضو هیات مدیره طلا، ساعت و عینک شهرستان شهریار و خزانه دار اتحادیه صنف طلا و جواهر:
محمد سخنران، مدیر و موسس مجموعه حسابداری تحلیل تراز آسیا، عنوان کرد: