آینده خود را با داشتن تخصص بیمه کنید

در دنیای کنونی برای داشتن آینده‌ای روشن حتما باید با برنامه و دقیق بود تا بتوانیم یک زندگی خوب داشته باشیم؛ ما برای این هدف فقط تحصیل بدون تخصص را ایده آل 
نمی‌دانیم بهتر است که در کنار تحصیل حتما با توجه به پتانسیل و علاقه مندی یک 
حرفه‌ای را آموزش دیده تا بتوانیم به یک آرامش نسبی برسیم؛ ما سعی در معرفی بهترین مجموعه ها‌ی را داریم تا بتوانیم از تخصص این مجموعه‌ها بهره بیشتری بگیریم.
در دنیای کنونی برای داشتن آینده‌ای روشن حتما باید با برنامه و دقیق بود تا بتوانیم یک زندگی خوب داشته باشیم؛ ما برای این هدف فقط تحصیل بدون تخصص را ایده آل نمی‌دانیم بهتر است که در کنار تحصیل حتما با توجه به پتانسیل و علاقه مندی یک حرفه‌ای را آموزش دیده تا بتوانیم به یک آرامش نسبی برسیم؛ ما سعی در معرفی بهترین مجموعه ها‌ی را داریم تا بتوانیم از تخصص این مجموعه‌ها بهره بیشتری بگیریم.
کد خبر: ۹۵۸

در راستای معرفی مدیران کارآفرین با مدیری مصاحبه کردیم که به ایجاد شغل‌های جدید درحوزه خودرو کمک شایانی کرده است
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
علی نعمتی متولد ۱۳۷۱ مدیر آموزشگاه آزمون خودرو و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های صنایع خودروهستم
چه انگیزه باعث حضور شما در این حرفه شده است وآیا دورنمایی این شغل به واقعیت نزدیک بوده است؟
عموم مردم مدارک تحصیلی و آموزشگاهی دارند که استفاده شغلی از آن راندارند باتوجه به چند سال فعالیتی که در خدمات خودرویی و تجربه و روحیه کارآفرینی که داشتیم تصمیم گرفتیم برای علاقمندان به حوزه خودرو تجارب و مهارت هایمان را با تاسیس آموزشگاه به اشتراک بگذاریم. تا دوستداران این تخصص بتوانند در کمترین زمان با مهارت به بازار کار معرفی شوند.
هدف آموزشگاه این است که در کمترین زمان با امکانات بالا و پیشرفته و اساتید متخصص و مجرب همچنین با هزینه مناسب بتواند آموزش کامل در دوره‌ها را ارائه دهد.
هر چه جلوتر آمدیم کاملتر و حرفه ای‌تر شدیم و آموزشهایمان را مبتنی بر ورود کارآموز به بازار کار قرار دادیم مضاف بر آموزش مهارت‌ها نحوه کسب و کار و راه کسب درآمد از آموزش‌ها را هم تدریس می‌نماییم.
خدماتی که در موسسه آزمون خودرو داده می‌شود را مطرح بفرمایید؟
مجموعه آزمون خودرو سعی کرده است در زمینه‌های مختلف آموزش‌های لازم را ارائه دهد تا تمامی افراد با سلایق مختلف بتوانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند. ما در این مجموعه با بهترین اساتید و کارشناسان وبا علم به روز د رزمینه‌های:
آموزش کارشناسی تشخیص رنگ و فنی و بدنه خودرو
آموزش پولیش و واکس و سرامیک کاور بادیفنس بدنه خودرو
آموزش خرید و فروش و سرمایه گذاری در بازار خودرو؛ نصب شیشه دودی؛ کار با دستگاه دیاک و ... آموزش کسب و کار
مشکلات و مسائلی که در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
آموزشگاه داری هزینه بالایی است؛ آموزشگاه برای ایجاد اشتغال به دولت کمک می‌کند انتظار داریم که دولت آموزشگاه‌ها را از تخفیفات مالیاتی و بیمه‌ای برخوردار سازد
نقش رسانه چه تاثیری در بهبود شرایط کاری شما خواهد داشت؟
معمولا مردم به رسانه‌ها اعتماد دارند و برای گرفتن هر نوع خدماتی به رسانه‌ها مراجعه می‌کنند از این رو رسانه می‌تواند نقش بسزایی در شناساندن مجموعه‌ها به مخاطبین خواهد داشت.
نحوه برگزاری کلاس‌ها در آزمون خودرو در چه رده سنی و جنسی است؟
هیچگونه محدودیت سنی و جنسی در مجموعه آزمون خودرو وجود ندارد
تمام آموزش‌ها کوتاه مدت و کاربردی از ۱ تا ۲ هفته است و با همکاری فنی حرفه‌ای مدرک فنی حرفه‌ای قابل ترجمه و هم مدرک بین‌المللی و هم مدرک موسسه ارائه می‌شود. شایان ذکر است برای متقاضیان ذکور شهرستانی در طول دوره خوابگاه رایگان داریم و نحوه پرداخت شهریه. هم بصورت نقد و اقساط است
روز‌های فعالیت مجموعه آزمون خودرو را مطرح بفرمایید؟
همه روزه به جز ایام تعطیل از ۸ الی ۲۰ کلاس‌ها برنامه ریزی شده است متقاضیان بر حسب شرایط خود می‌توانند در کلاس‌ها ثبت نام کنند؟ چه تعداد در آموزشگاه آزمون خودرو تاکنون دوره آموزشی گذرانده اند
آموزش دیده اند. در این ۶ سال فعالیت آموزشگاه در حدود ۱۵ هزار نفر
مجموعه آزمون خودرو برای ۲۰۰ نفر کار آفرینی کرده است و تا آنجا که اطلاع دارم حدود ۵۰۰ نفر هم کسب مرتبط با دوره را راه اندازی کرده اند.
مدیریت محترم آزمون خودرو جنا ب آقای مهندس علی نعمتی توصیه خود را به جوانان جویای کا راینگونه مطرح فرمودند:
شما هر محصول یا خدمتی که ارائه میدهید تنها کیفیت خدمت یا محصول منجر به کسب درآمد از آن نمیشود باید مهارت بازاریابی و متقاعدسازی جهت فروش محصول یا خدمت را هم بلد باشید.

آدرس وراه‌های ارتباطی راعنوان بفرمائید:
تهران بلوار کشاورز تقاطع کارگر شمالی و جمالزاده پلاک ۸۵
تلفن:۰۲۱۴۸۴۱۶
تلفن مدیریت: ۰۹۱۲۱۴۱۴۸۵۵
ودر جستجوگر و اینستا گرام با درج کلمه آزمون خودرو میتوانید با موسسه در ارتباط باشید

newsQrCode
ارسال نظرات