لحظات طلای زندگی خود را با ما شیرین کنید

سابقه مردم ایران زمین در مهمان داری مهمان دوستی از دیر باز زبان زد خاص وعام بوده و گاهی حتی در اروپا اگر بخواهند از مهمان نوازی و تعارف میزبانی خوب یاد کنند می‌گویند شما هم مثل ایرانی‌ها هستید و برای همه این جذابیت وجود دارد. از این رو سعی کردیم یک مجموعه خوب را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید در پذیرایی از مهمانان خود میزبانی خود را کامل نماید.
سابقه مردم ایران زمین در مهمان داری مهمان دوستی از دیر باز زبان زد خاص وعام بوده و گاهی حتی در اروپا اگر بخواهند از مهمان نوازی و تعارف میزبانی خوب یاد کنند می‌گویند شما هم مثل ایرانی‌ها هستید و برای همه این جذابیت وجود دارد. از این رو سعی کردیم یک مجموعه خوب را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید در پذیرایی از مهمانان خود میزبانی خود را کامل نماید.
کد خبر: ۹۶۳

افتخار همنشینی با مدیریت محترم فروشگاه شیرینی آوا را داشتیم که توجه شما را بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم
لطفا خودتان را معرفی بفر مایید.
حمید عرب‌گری هستم از سال ۸۷ با توصیه اقوام و دوستان وارد این حرفه شدم و فروشگاهی رو اجاره کردم و بسیار خوشحال هستم که توانستم کام مردم رو شیرین کنم عشق و علاقه بنده به این صنف تا جای بود که نام فروشگاه قنادی خودم را بنام دخترم افتتاح کردم و سعی دارم به بهترین کار و بهترین کیفیت و ارزان‌ترین شیرین‌ها آن هم به دلیل از تولید به مصرف بودن شیرینی در خدمت هم وطنانم عزیرم با شم
محصولاتی که در مجموعه شما ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
ما سعی کردیم د رمجموعه خود به گونه‌ای عمل کنیم که هر مشتری که وارد به فروشگاه ما میشود بتواند تمام ملزومات خودرا د رخصوص برگزاری مهمانی خود یکجا خرید کند و با توجه به اینکه مجموعه فروشگاه آوا در کنار تولیدی و کارگاه شیرینی پزی قرار داریم کلیه محصولات تازه و با کیفیت میباشد؛ در مجموعه شیرینی آوا انواع شیرینی‌ها و کیک‌هایی که به صورت روتین در همه فروشگاه‌های قنادی وجود دارد در مجموعه ما تولید و عرضه می‌شود. انواع شیرینی‌های خشک، شیرینی‌های تر؛ کیک‌های تولد؛ کیک‌های عقد کیک خیس که با اسفنج کیک‌های معمولی فرق داره و بسیار خوش خوراک‌تر هست.
در فروشگاه قنادی آوا انواع آجیل و به صورت چهار مغزو به صورت جداگانه عرضه میشود؛ انواع شکلات‌های بسته‌بندی شده در سایزه‌ها و برند‌های مختلف؛ عروسک‌های شیشه‌ای؛ گل‌های تزیینی و کادویی.
ملزومات اتاق عقد از قبیله قند سفره عقد نقل و ...؛ عروسک‌های پولیشی.
مهمترین ویژگی که مجموعه ما دارد محصولات تازه و تولید به روز هست که در سطح استان هر مشتری که یکبار خرید کرده باشد حتما مجددا مشتری ماخواهد شد و برای دیگر از اقوام ودوستانشان حتما به خوبی تعریف و یاد خواهند کرد.
شیرینی‌های رژیمی برای افرادی که بیماری‌های دیابت دارند و یا افرادی که تمایل دارند به شیرینی‌هایی که کم شیرین باشد نیز در این قنادی تولید و عرضه می‌شود.
در همجواری فروشگاه شیرینی آوا کارگاه تولیدی قرار دارد که با ۱۰ پرسنل با بهترین کیفیت در محیطی کاملاً بهداشتی محصولات قنادی شیرینی و انواع کیک‌ها تولید می‌شود مهم‌ترین ویژگی‌های ما تازگی محصولات به روز وقیمت ارزان ماخواهد بود.
امکان بسته‌بندی و ارسال برای شرکت‌ها؛ اداره جات و مراسم‌ها وجود دارد یا خیر؟
با توجه به تولید در کارگاه امکان سفارش برای ارگان‌های دولتی بسته‌بندی و ارسال به صورت رایگان به صورت کلی وجود دارد
در ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه با بهترین کیفیت در فروشگاه شیرینی آوا ارائه خواهد شد
برای سفارش کیک برای تولد و یا عقد و یا مراسم‌های مذهبی فقط کافی ۳ روز قبل سفارش خودشان را ارائه بدهند و مجموعه ما با تمام وجود سعی د ررضایت مندی مشتری‌های عزیز را داریم.
در صورت سفارش کلی شیرینی برای مراسم‌های مذهبی و اعیاد و مراسم‌های خانگی از تخفیف‌های فوق العاده ویژه بهره‌بند خواهند شد.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبودی رشد و ارتقاء فروشگاه شیرینی آوا تاثیرگذار باشد؟
رشد کردن با رسانه خواهد بود اگر تبلیغات به نحو احسن و درست انجام شود می‌توانیم رشد کنیم
مدیریت محترم فروشگاه قنادی آوا توصیه خود را به جوانان اینگونه مطرح فرمودند:
با توجه به انواع شغل‌هایی که می‌توانیم انتخاب کنیم لازم است هر جوان ایرانی برای آینده خود به شغلی رو بیاورد که به آن علاقه دارد و حتما با سختی‌ها ان کنار آمده تا بتوانند به موفقیت مورد نظر برسد.
آنچه مهم است امروزه با شرایط اقتصادی که در دنیا وجود دارد یک دست صدا نخواهد داشت و باید در کنار خانواده دست به دست هم داده تا بتوانید یک شغلی را به انتها برسانیم.
بزرگترین آرزوی من داشتن یک مغازه پر رفت و آمد با مشتری‌هایی که همه از خرید خود راضی هستند می‌باشد امیدوارم روزی به این نیت پاک خود برسم.
آدرس:کرج خیابان شهید بهشتی خرمدشت خیابان ولیعصر (عج) نبش خیابان یاسر ۱ فروشگاه قنادی آوا
ساعات کاری فروشگاه قنادی آوا
۸ الی ۲۳
شماره‌های تماس
۰۹۱۴۹۲۴۶۰۰۴
۰۲۶۳۴۸۰۱۵۰۲

newsQrCode
ارسال نظرات