با ما اوج بگیرید

همیشه اسم آپارتمان نشینی که می‌آمد دلشوره می‌گرفتم که دوباره باید این همه پله را بالا بروم؛ وقتی که میخواستم برگردم دوباره تنم به لرزه می‌نشست، خیلی دلم میخواست راحتر‌تر به طبقات بالا بروم ازآسانسور هم که خیلی می‌ترسیدم تا اینکه با مجموعه‌ای بسیار عالی آشنا شدم و با توجه به تخصص تجربه کاری آن‌ها دیگر مشکل ترس من هم حل شد.
همیشه اسم آپارتمان نشینی که می‌آمد دلشوره می‌گرفتم که دوباره باید این همه پله را بالا بروم؛ وقتی که میخواستم برگردم دوباره تنم به لرزه می‌نشست، خیلی دلم میخواست راحتر‌تر به طبقات بالا بروم ازآسانسور هم که خیلی می‌ترسیدم تا اینکه با مجموعه‌ای بسیار عالی آشنا شدم و با توجه به تخصص تجربه کاری آن‌ها دیگر مشکل ترس من هم حل شد.
کد خبر: ۹۶۶

امروز افتخار هم صحبتی با یکی از بهترین مجموعه‌های آسانسور سازی سطح استان را داشتیم که توجه شما را بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
مدیریت کارگاه آسانسور سازی هستم قبل از سال ۱۳۸۱ محمدعلی شفیعی متولد ۱۳۴۲
در زمینه ساختمان سازی فعالیت داشت؛ تحصیلاتم در زمینه اتو مکانیک میباشدو همیشه
به کار‌های فنی علاقمند بودم به نظرم فنی‌ترین مراحل ساختمان سازی نصب و راه اندازی آسانسور است، از سال ۱۳۸۱ به صورت تخصصی وارد این صنعت شدم وتمام مراحل از
نقشه کشی اجرایی. آهن کشی. ریل گذاری. نصب در‌ها نگهداری و تعمیرات و خدمات پس از فروش بصورت حرفه‌ای و باکیفیت بالا به مشتریان خدمات میدهیم و در فروشگاه نیزکلیه قطعات آسانسور عرضه میشود.
مزایا و معایب آسانسور برای مصرف کننده چیست؟
با گسترش زندگی آپارتمان نشینی و افزایش تراکم و بلند مرتبه سازی جهت رفاه حال ساکنین، نصب آسانسور برای آپارتمان‌های ۳ طبقه به بالا در ساختمان سازی به یک عرف تبدیل شده است.
به نظرم اگر سازندگان ساختمان آسانسور را توسط یک تیم حرفه‌ای و استفاده از متریال با کیفیت نصب و راه اندازی کنند و پس از آن نیز ساکنین در سرویس ادواری و حفظ و نگهداری آن کوشا باشند آسانسور عیبی ندارد.
توصیه شما به استفاده کنندگان آسانسوردر زمانیکه برق قطع میشه و در آسانسور محبوس میشوندچیست لطفا مطرح بفرمایید؟
ابتدا خونسردی خودشون رو حفظ کنند اگر آسانسور ups توجه داشته باشید که به علت ذخیره برق در نزدیک‌ترین ایستگاه متوقف می‌شود ودر باز میشود و اگر ups نداشت و کسی از ساکنین نیز تخصص نداشت حتماً به آتش نشانی تماس بگیرند.
مهمترین مشکل در حیطه شغلی شما چیست؟
ورود افراد کم تجربه و مبتدی است که از قطعات بی کیفیت استفاده میکنند و قیمت نهایی پایین‌تر پیشنهاد میدهند و سازندگان برای کاهش هزینه ساخت وساز به این افراد مراجعه میکنند و بعد یکی دو سال از کارکرد آسانسور ساکنین با مشکلات متعددی مواجهه میشوند.
چه توصیه‌ای به سازندگان و مصرف کنندگان آسانسور دارید؟
با توجه به ابعاد کایبن. کاربری ساختمان. ارتفاع و و جود انواع سیستم موتور آسانسور سازندگان قبل از اینکه جواز ساخت اخذ کنند حتمابا یک شرکت فنی و مهندسی و معتبر در زمینه آسانسور مشاوره بگیرند و مصرف کنندگان حداقل سالی یکبار بازرسی ادواری انجام دهند و از سرویسکاران حرفه‌ای بهره بگیرند توصیه‌های سرویس کار را جدی بگیرند و قطعه‌ای که عمرش تمام است باید عوض شود را نگویند حالا داره کار میکند و دنبال قیمت قطعه کمتر نباشند.
رسانه چقدر میتواندتاثیر گذاردرزمینه اطلاع رسانی در بخش توصیه‌های امنیتی آسانسور باشد؟
امروزه عصر ارتباطات و رسانه است و خیلی میتواند تاثیر گذار باشد رسانه هابا مصاحبه با کارشناسان زبده و برنامه سازی در این حیطه میتواند به سازندگان و مصرف کنندگان آگاهی رسانی کند.
حوزه فعالیت شما کدام استان‌ها می‌باشد؟
برای نصب و راه اندزی در کل ایران اقدام میکنیم، ولی برای سرویس ونگهداری و بازرسی و تعمیرات آسانسور‌هایی که خودمان اجرا کردیم در شهر کرج خدمات ارائه میدهیم
آدرس و تلفن و ساعت کاری بفرمائید.
کرج میدان توحید بلوار بلال نرسیده به خیابان ۱۳ آبان آسانسور شفیعی
تلفن ۰۲۶۳۲۲۶۱۰۶
۰۹۱۲۱۶۹۶۴۲۲
ساعت کاری ۸ الی ۱۷
پنجشنبه ۸ الی ۱۳
ایام تعطیل نیز خدمات اورژانسی ارایه میشود

newsQrCode
ارسال نظرات