خدمات با ما، آسودگی خیال با شما

ارتباط امروزه با تمام دینا با ده‌های قبل خیلی متفاوت شده است؛ فقط کافی است اراده کنیم با کی و کجا تماس بگیریم؛ تماس صوتی و تصویری بسیار کار‌ها را آسان کرده است.
یکی دیگر ازخدمات موبایل اینترنت است که هر سوالی داشته باشیم با یک جستجو به راحتی میتوانیم به بخش زیادی از سوال خود برسیم؛ فقط یک نکته مهم است؛ چگونگی استفاده از موبایل برای خود و فرزندانم را مدیریت کنیم تا هم وقت ما درست مدیریت شود و هم به گوشی موبایل آسیب نرسد.
ارتباط امروزه با تمام دینا با ده‌های قبل خیلی متفاوت شده است؛ فقط کافی است اراده کنیم با کی و کجا تماس بگیریم؛ تماس صوتی و تصویری بسیار کار‌ها را آسان کرده است. یکی دیگر ازخدمات موبایل اینترنت است که هر سوالی داشته باشیم با یک جستجو به راحتی میتوانیم به بخش زیادی از سوال خود برسیم؛ فقط یک نکته مهم است؛ چگونگی استفاده از موبایل برای خود و فرزندانم را مدیریت کنیم تا هم وقت ما درست مدیریت شود و هم به گوشی موبایل آسیب نرسد.
کد خبر: ۹۸۰

امروز افتخار همنشینی با مدیریت محترم فروشگاه موبایل گرگانی را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
شجاع گرگانی مدیریت موبایل گرگانی به ۲۷ سال سابقه کار در این حیطه مشغول هستم که باتوجه به تخصص علاقه‌ای که به این حرفه داشته ام توانستم بهترین خدمات را برای مشتریان داشته و تمام آن‌ها از خدمات ما رضایت کامل داشته اند، و همین امر باعث خشنودی ماست و بزرگترین افتخار مجموعه موبایل گرگانی رضایت مندی مشتری‌ها بوده است.
خدماتی که در فروشگاه موبایل گرگانی ارائه می‌دهید را مطرح بفرمایید؟
سعی کرده ایم برای هم شهری‌های بزرگوار بهترین خدمات را ارائه دهیم ازاین رو فروش تمام گوشی‌های با برند‌های مختلف؛ فروش سیم کارت ۰۹۱۲ گوشی اپل؛ ایرپاد و که کلیه این خدمات به صورت نقد و اقساط ارائه می‌گردد.
یکی از مهمترین خدماتی که ما سعی کرده ایم به عموم مردم بدهیم فروش اقساطی بدون چک میباشد که افرادی که چک ندارند فقط با ارائه سفته و یک معرف بتوانند از این خدمات بهرهمند شوند. زمان پرداخت قسط‌ها به صورت ۱۲ ماه میباشد و برای افرادی که توان پرداخت پیش قسط ندارند نیز تصحیلات بدون پیش پرداخت را در نظر گرفته ایم.
د رمجموعه موبایل گرگانی خدمات تعمیرات نیز انجام میشود؟
یکی ا زبهترین خدماتی که ما در این مجموعه انجام میدهیم تعمیر تخصصی هر گوشی به نمایندگی مخصوص خود خواهد بود با توجه به اینکه با کلیه نمایندگی‌ها ارتباط داریم طی ۲۴ ساعت گوشی توسط بهترین کارشناسان تعمیر و تحویل مشتری میگردد.
ویژگی مهم و قابل ذکر مجموعه موبایل گرگانی را مطرح بفرمایید؟
یکی از بهترین ویژگی مجموعه ما این است که قبل از اینکه تعمیرات گوشی را به دست نمایندگان گوشی بسپاریم کارشناسان ما گوشی‌های مربوطه را کارشناسی می‌کنند و اگر گوشی قابل تعمیر نبود بهشون اعلام می‌شود که هزینه اضافی پرداخت نکنند؛ و اینکه ۴ نفر همکار داخل دفتر همه کار‌ها را سریع انجام می‌دهند که اگر گوشی یا سیم کارت یا وسیله‌ای برای گوشی لازم داشته باشند همون لحظه برایشان تهیه می‌کنیم و شرایط و اقساط هم برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
ارسال گوشی و لوازم جانبی به کل کشور و شهرستان به صورت رایگان انجام می‌شود؛ و یک خدمات ویژه دیگر امکان جابجایی و تعویض گوشی‌های دست دوم به بالاترین قیمت خریداری می‌شود تعویض می‌کنیم با گوشی‌های آکبند نیز انجام می‌شود
ساعت کاری فروشگاه موبایل گرگانی را مطرح بفرمایید؟
پاساژ در روز‌های جمعه تعطیل می‌باشد ۱۰ الی ۱۹
آدرس فروشگاه:
فروشگاه موبایل گرگانی کرج خیابان شهید بهشتی جنب کلینیک شهید بهشتی پاساژ جاوید طبقه آخر پلاک ۶۴
شماره تماس:

۰۹۱۲۱۹۵۵۲۹۲
۰۹۳۸۱۹۵۵۲۹۲
۰۹۳۵۱۹۵۵۲۹۲
۰۲۶۳۲۲۶۹۵۴۵
آدرس اینستاگرام:
اپل آندرلاین گرگانی

newsQrCode
ارسال نظرات