بخش چندار

دوشنبه ۱۹ شهریورماه، در حضور نیم روزه البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش چندار، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای روستای برغان، پروژه‌های آماده بهره برداری در گرامیداشت هفته دولت بخش چندار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۵۶۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۰