مهران زراعتی، مدیر کافه بستنی گادیوا:

انتظار معجزه برای دستیابی به موفقیت نداشته باشیم

افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با مهران زراعتی، مدیر کافه بستنی گادیوا جلب می‌نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با مهران زراعتی، مدیر کافه بستنی گادیوا جلب می‌نماییم:
کد خبر: ۱۹۰۶

مجموعه ما فعالیت خود را از سال ۹۹ آغاز کرده است. من به همراه ۴ تن از برادرانم مجموعه را اداره می‌کنیم و ۶ نفر پرسنل هم در این کار به ما کمک می‌کنند.
عمده مشکلات ما در بخش تورم است. متاسفانه ثباتی در قیمت‌ها وجود ندارد. با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، همواره با مشتری دچار چالش هستیم و باید به آن‌ها توضیح دهیم که علت گرانی چیست. برای ارائه یک کالای با کیفیت باید از مواد اولیه خوب استفاده کرد. برای تهیه این مواد مشکل مستقیم ما بحث تورم است.
ما در سه بخش مشغول فعالیت هستیم. بخش اول فعالیت ما تولید بستنی است که از خامه و شیر درجه یک تشکیل شده است. باید از شیر پرچرب استفاده شود که طعم و بافت خوبی داشته باشیم و از مغذی جات درجه یک استفاده کنیم. در بخش دوم سرو قهوه را داریم که سعی کردیم با بهترین نوع موجود که در جهان مطرح است فعالیت کنیم. خوشبختانه در سرو و عرضه این کالا به درجه کیفی مطلوبی رسیده ایم. قسمت سوم فعالیت ما مربوط به تهیه آبمیوه است که سعی کردیم از بهترین مواد و محصولات داخلی با کیفیت استفاده نماییم.
ما برای یک سری از تولیدات بستنی، میوه مورد استفاده را به حجم انبوه نداریم که در بستنی استفاده کنیم و از یکسری از اسانس‌ها استفاده می‌کنیم، ولی خامه و شیر همگی از تولیدات با کیفیت داخلی هستند. در بخش قهوه نیز، چون تولید داخل نداریم از محصولات خوب خارجی استفاده کنیم.
در حال حاضر توقعات نیرو نسبت به شرایط موجود بالا رفته است و باید دست به دست بدهیم تا چرخه کار بچرخد.
ما دوست داریم در کار دیده شویم و کار خوب باید این شاخصه را داشته باشد که مردم آن را بشناسند. در این شرایط انگیزه کار بالا می‌رود. رشد و توسعه فعالیت باعث می‌شود به راحتی تامین نیرو انجام داده و کار گسترش می‌یابد.
روزی که وارد این عرصه شدیم تجربه نداشتیم و بر حسب پیشنهاد یک دوست هنرمند فعالیت در این حوزه را آغاز نمودیم. در روز‌های نخست بسیار مبتدی بودیم، ولی با توجه به مشتریان زیاد تصمیم گرفتیم به دنبال تنوع در کار باشیم. سعی کردیم در کار تحول ایجاد کنیم و به خواست خدا و استقبال مشتریان توانستیم پیشرفت کنیم. ما بعد از موفقیت چند کافه بستنی را برای دوستان راه اندازی کردیم. توصیه من این بود که از مواد درجه یک استفاده کنند. نگاه به حاشیه سود یک روزه نداشته باشند و کاری را انجام دهند که ماندگار بمانند. با رعایت این نکات افراد می‌توانند به موفقیت برسند.
در رسیدن موفقیت هیچ معجزه‌ای وجود ندارد و بهترین راه گذر تلاش زیاد است. امیدوارم همه همکاران با تلاش به اهداف خود برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات