به گزارش جام جم البرز: به نقل از ان بی سی نیوز، این رویداد نشان دهنده نقش شبکههای اجتماعی در حمایت از مردم فلسطین است.
در این تصویر چادرهای پناهجویان به شکلی قرار گرفته که عبارت تمام نگاهها به رفح (All eyes on Rafah) را نشان میدهند. رفح منطقهای در جنوب غزه مملو از چادرهای پناهجویان است. مقامات محلی اعلام کردند پس از حمله رژیم صهیونیستی در روز یک شنبه، حداقل ۴۵ نفر در این منطقه کشته شده اند.
این عکس به طور کلی در استورهای اینستاگرام افراد مختلف از اینفلوئنسرها گرفته تا ورزشکاران، افراد مشهور و سایر کاربران ۳۷ میلیون بار به اشتراک گذاشته شد.
اینستاگرام در ماههای اخیر به یک خروجی حیاتی برای خبرنگاران فلسطینی و حامیان این مردم تبدیل شده است. این درحالی است که متا، مالک اینستاگرام سعی دارد گسترش محتوای سیاسی در پلتفرم را محدود کند.
در حالیکه این تصویر به سرعت فراگیر شد، ویدئوهایی از رفح که توسط خبرنگاران فلسطینی منتشر شده، در این شبکه اجتماعی محدود شده و در برخی موارد حذف شده اند.
تصویر تمام نگاهها به رفح هیچ گونه خشونتی را نشان نمیدهد.
در مصاحبه با منصوره کریمی، مدیر باشگاه، بازتاب داده شد:
حسین طالبی حقه، متخصص علوم کامپیوتر و بنیانگذار ایده های تحولآفرین:
طی گفتگو با مدیران توسعهگرا و کارآفرین شرکت، تبیین شد:
طی گفتوگوی اختصاصی با مهندس علیرضا رحیمدل، مدیر و مالک برند، جلوه کرد: