محمد جواد فروغی، مدیریت خانه هوش و خلاقیت هوشی نو:

توجه به استعداد و علاقه در آموزش فرزندان ضرورت دارد

روزنامه جام جم البرز با محمد جواد فروغی، مدیریت خانه هوش و خلاقیت هوشی نو گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با محمد جواد فروغی، مدیریت خانه هوش و خلاقیت هوشی نو گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۲۸۳۲

اگر هر دانش آموز وارد پروسه استعدادیابی شده و در زمینه ورزش، خلاقیت و هنر سنجیده شود تا در مسیر درست متناسب با علاقه و استعدادی که دارد آموزش ببیند قطعا مدینه فاضله‌ای که همگان در آرزویش هستند به وجود می‌آید. این امر از کودکی و سن ۳ سالگی می‌تواند شروع شود. در زمینه کار و اشتغال هم به همین شکل است که ما در بزرگسالی زمانی در حرفه خود موفق می‌شویم که علاقه و استعداد در شغل مورد نظر داشته باشیم.
یکی از بزرگترین مشکلات ما در زمینه ارائه مجوز‌ها می‌باشد که امیدواریم بسته به امکانات یک مجموعه ارائه مجوز‌ها صورت گیرد و مراحل دریافت مجوز‌ها تسهیل شود. بحث تفکیک جنسیت در آموزش کودکان زیر ۷ سال واقعا برای خانواده‌ها قابل قبول نیست و قرار دادن این محدودیت برای آموزشگاه‌ها مساله ساز می‌باشد. مجموعه‌های فرهنگی توانمند از سوی رسانه‌ها و در جهت آگاه سازی خانواده‌ها معرفی شوند. والدین بر اساس تمایل و کمبود‌های خود برای فرزندانشان تصمیم گیری نکنند و فقط بر اساس علاقه و استعداد فرزندشان بستر آموزش را برایشان فراهم کنند.

newsQrCode
برچسب ها: محمد جواد فروغی
ارسال نظرات