اطفای ۴۷۴ مورد حریق در کرج طی تیرماه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی تیرماه آتش نشانان به ماموریت ۴۷۴ مورد حریق و ۷۶۴ مورد حادثه اعزام شده اند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی تیرماه آتش نشانان به ماموریت ۴۷۴ مورد حریق و ۷۶۴ مورد حادثه اعزام شده اند.
کد خبر: ۲۹۳۹

به گزارش جام جم البرز: "محمد یساولی" رئیس سازمان اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور ۴۴۳۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۱۲۹۰ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۷۱۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۷۴ مورد حریق و ۷۶۴ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۹۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۴۳۹ مورد نجات یافته،۶۷ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری آتش نشانی کرج ۶۲ مورد صدور جواز و ۱۰۸ مورد تائیدیه ایمنی در تیرماه صادر شد.

یساولی صدور ۱۹ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۱۸ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۶۵ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۱۹ مورد، در حوزه ایمنی شهری، بازدید از واحد‌های صنعتی به تعداد ۱ مورد در حوزه اصناف و بازدید از اماکن تجاری به تعداد ۸۱ مورد از دیگر اقدامات صورت پذیرفته این سازمان در تیرماه بیان کرد.
وی اظهار کرد: در این مدت ۳۳۲ نفر از قشر‌های مختلف مردم کرج آموزش‌های امداد ونجات و ایمنی را فرا گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات