به گزارش جام جم البرز: "عبدالرضا معظمی گودرزی" در خصوص این خبر اظهار کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه تخصصی ساخت و ساز، به دستور شهردار محترم کارتابل حوزه شهرسازی در سامانه ۱۳۷ راه اندازی شد که طی چند روزگذشته ۴ مورد شکایت در این حوزه ثبت شده که در حال پیگیری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در تیرماه گذشته، بیان کرد: در طول یکماه گذشته ۱۵۳۰ تماس از سوی شهروندان دریافت شده که ۸۸۷ مورد آن به عنوان درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و بیش از نیمی از این درخواستها رسیدگی شده است.
مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس اضافه کرد: بیشترین پیامها در ماه گذشته مربوط به حوزه مدیریت منطقه یک شهرداری با ۴۳۰ پیام بوده که ۶۰ درصد از آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و ۳۴۴ پیام مربوط به منطقه ۲ بوده که ۵۳ درصد رسیدگی شده است. مدیریت پسماند هم با دریافت ۱۰۱ پیام شهروندی، ۷۰ درصد این پیامها را پاسخگو بوده و بهترین عملکرد پاسخگویی را در حوزه مدیریتی داشته است.
وی با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری بیشترین پیامها را در بین حوزههای خدماتی دارد؛ گفت: در بین واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ با دریافت ۱۲۰ پیام و ۷۸ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را در بین واحدها به خود اختصاص داده است. خدمات شهری منطقه ۱ نیز ۱۵۷ پیام و ۵۳ درصد پاسخگویی را در کارنامه تیرماه خود ثبت کرده است.
خبرنگار جام جم البرز گزارش می دهد؛
حجر گشت مطرح کرد؛