همه در انتظار شروع...

به قلم: محمد رضا پیر دهقان، روزنامه نگار
به قلم: محمد رضا پیر دهقان، روزنامه نگار
کد خبر: ۳۲۲۱
همه در انتظار شروع...

جام جم البرز/ بالاخره بعد از چند ماه انتظار هواداران فوتبال، لیگ‌ها درحال آغاز مجدد می‌باشند در این بین لیگ برتر خلیج فارس نیز برای ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت است.
از هواداران تیم‌های جدید الورود به لیگ تا هواداران بیشمار تیم‌هایی مانند سپاهان، تراکتور و سرخابی‌های پایتخت همه و همه منتظر شنیدن سوت اولین بازی و شروع دوباره لیگ می‌باشند. لیگی که با طلوع خورشید بر فراز خلیج همیشگی فارس، فصل جدیدی در قلمرو فوتبال خاورمیانه و اطراف این گستره نیلگون را آغاز می‌کند
البته که نباید از حواشی نقل و انتقالاتی در این مدت چشم پوشی کرد.
از خرج‌های میلیاردی تا جا به جایی بازیکنان در تیم رقیب
ناگفته نماند که این کار فقط مخصوص لیگ ایران نیست نگاهی به گذشته بی اندازیم، در تاریخ لیگ‌های اروپایی این اتفاقات نیز افتاده و از مهمترین آن می‌شود به قراردادی اشاره کرد که لقب امضای قرن را ازآن خودش کرد. بله درست متوجه شدید انتقال لوئیس فیگو کاپیتان و مرد شماره یک تیم بارسلونا در فصل ۱۹۹۹ که در تابستان با انتقالی عجیب به تیم رقیب یعنی رئال مادرید پیوست.
از حواشی نقل و انتقالی که بگذریم به سمت داور ویدئویی میرویم
پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره تجهیزات VAR خریداری و وارد ایران شد تا از این پس بتواند به کمک داوران داخل زمین برود و از حواشی احتمالی جلوگیری کند. اما همین آماده سازی نیز با مشکلاتی رو به رو شد، حتی زمان بهره برداری از آن نیز در حاله‌ای از ابهام ماند البته طبق گفته مسئولین از هفته چهارم به بعد، لیگ ایران همراه با VAR به کار خود ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات