آغاز تور گردشگری رالی خانوادگی البرز

تور گردشگری رالی خانوادگی استان البرز روز پنجشنبه به مناسب هفته گردشگری از مبدا کرج به سمت ایزدشهر استان مازندران آغاز شد.
تور گردشگری رالی خانوادگی استان البرز روز پنجشنبه به مناسب هفته گردشگری از مبدا کرج به سمت ایزدشهر استان مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۰۸

جام جم البرز: اردشیر درویشی  رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در حاشیه آیین آغازین این تور گردشگری به خبرنگاران گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرهنگسازی رانندگی صحیح، معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور و البرز، تشویق مردم به مشارکت در طرح‌های گردشگری همگانی و کاهش تصادفات از اهداف برگزاری این نوع مسابقات رالی است.
وی ادامه داد: در تور گردشگری رالی خانوادگی البرز - مازندران تعداد ۳۱ دستگاه خودرو با حدود ۲۰۰ نفر سرنشین حضور دارند که در پایان این تور ۲ روزه به با اخلاق‌ترین رانندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

درویشی گفت: تیم‌های محسوس و نامحسوس در مسیر کرج - ایزدشهر چگونگی رانندگی شرکت کنندگان در این تور را مورد رصد قرار می‌دهند ضمن آنکه پس از برگزاری تور نکات آموزشی در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شرکت کنندگان تشریح می‌شود.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز با بیان اینکه این استان به لحاظ برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح کشور در جایگاه برتر قرار دارد، افزود: سالانه ۵۰ مسابقه رالی و تورگردشگری توسط این هیات در سطح کشور و استان برگزار می‌شود که با استقبال مردم همراه شده است.

وی تاکید کرد: بخش عمده فعالیت‌های این هیات در کنار تفرج و سرگرمی به نشاط اجتماعی، فرهنگسازی برای پیشگیری از تصادفات و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور معطوف شده است.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز یادآور شد: اکنون ۶۰ کمیته تخصصی در بخش‌های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی البرز فعال هستند ضمن آنکه در تمام هفت شهرستان تابعه استان نمایندگی‌های این هیات فعال هستند.
درویشی گفت: افزون بر ۲ هزار ورزشکار و عضو ساماندهی شده هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز، شمار زیادی از شهروندان استان به برنامه‌های تفریحی و گردشگری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز پیوسته اند.

وی تاکید کرد: این هیات به مناسبت‌های مختلف از جمله هفته ناجا، هفته راهداری و سایر مناسبت‌ها برنامه‌های شاد و مفرح در سطح کشور و استان البرز برای مردم برگزار می‌کند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز اظهار کرد: تور گردشگری رالی خانوادگی البرز - مازندران عصر فردا جمعه با بازگشت شرکت کنندگان به کرج خاتمه می‌یابد.

در آیین آغازین این تور مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان البرز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات