خودکفایی در تولید چمن مصنوعی با دانش جوانان البرزی

چمن مصنوعی با دایره مصرف گسترده از زمین‌های ورزشی تا منازل مسکونی یکی از موارد مورد نیاز صنعت ساخت و ساز اماکن در کشور است.
چمن مصنوعی با دایره مصرف گسترده از زمین‌های ورزشی تا منازل مسکونی یکی از موارد مورد نیاز صنعت ساخت و ساز اماکن در کشور است.
کد خبر: ۴۱۸۰

جام جم البرز: تا اواسط دهه نود تمام نیاز کشور به این محصول با واردات از کشور‌های شرق آسیا تامین می‌شد و تولیدی در کشور برای این محصول نداشتیم، اما با افزایش نرخ دلار و گسترش دایره تحریم‌های ظالمانه، واردات این محصول به کشور به صفر رسید و شرکت‌های مختلفی شروع به تولید این محصول در کشور کردند.
خدابنده لو یکی از این تولید کنندگان شرکت دانش بنیانی در استان البرز است که توانست با تکیه بر دانش بومی جوانان متخصص ایرانی دانش فنی این محصول را از صفر تا صد در کشور بدست آورد و حالا این محصول را از مواد اولیه تا چمن مصنوعی با کیفیت تولید کند.
نقطه قوت این شرکت دانش بنیان صادرات محصول با کیفیت تولید شده به کشور‌های مختلف است و این همت و اراده جوانان کشور ایران را از مصرف کننده به صادر کننده تبدیل کرد.
این شرکت همچنین توانسته برای حدود ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغال فراهم کند.
البته این شرکت دانش بنیان همانند بسیاری دیگر از تولید کنندگان با مشکلاتی مانند تامین پایدار انرژی مواجه است که اگر برطرف شود زمینه رشد تولید و صادرات آن مهیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات