حمید مخلص پور، مدیر نمایشگاه آرکان خودرو:

خودروهای مونتاژی در واردات و سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه هستند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. در ادامه توجه شما را به مصاحبه با حمید مخلص پور، مدیر نمایشگاه آرکان خودرو  جلب می‌کنیم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. در ادامه توجه شما را به مصاحبه با حمید مخلص پور، مدیر نمایشگاه آرکان خودرو جلب می‌کنیم:
کد خبر: ۴۹۷۵

با توجه به تجربه بالا و تخصص شما در این حوزه بفرمایید مشکلات و مسائل حال حاضر در این حوزه چیست؟
همانطور که می‌دانید خودرو از نیاز‌های اساسی خانواده‌ها و جامعه است؛ زیرا وظیفه حمل و نقل را بر عهده دارد. با در نظر داشتن اینکه حمل‌ونقل عمومی در کشور ما پیشرفته نیست و زیرساخت‌های مناسبی ندارد، مهم‌ترین مشکل ما آلایندگی خودروهاست. به‌دلیل محدودیت در واردات و عدم سرمایه‌گذاری اصولی روی خودرو‌های مونتاژی، مصرف سوخت بالاست. حتی نسل جدید خودرو‌های چینی که وارد بازار شده‌اند نیز مصرف سوخت زیادی دارند. افرادی که ذینفع این حوزه هستند باید به بهینه‌سازی خودرو‌ها توجه بیشتری داشته باشند، تا مصرف سوخت اصولی‌تر گردد. نیاز است که خودرو‌هایی وارد کشور شوند که سوخت و آلایندگی کمتری دارند. همچنین باید تولید خودرو‌هایی را افزایش دهیم که ۸۰ درصد مردم توان خرید آنها را داشته باشند. این خودرو‌ها باید آلاینده نباشند، زیرا بیشتر افراد از آنها استفاده می‌کنند.
شما به عنوان یک فرد موفق چقدر به تاثیرگذاری آموزش باور دارید؟ هم به جهت موفقیت در حرفه خود و هم در راستای افزایش آگاهی مردم.
برای موفقیت در بیزینس، آموزش ضروری است. مثلاً زمانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم، باید سازوکار‌های مورد توجه عموم را بشناسیم. افرادی که صاحب‌نظر هستند، راهکار‌هایی ارائه می‌دهند که گاهی نباید محصول خود را مستقیماً معرفی کنید. اما یکی از درس‌هایی که ما از آن استفاده کردیم این بود که باید اطلاعات و دیتا را به مخاطبان ارائه نماییم تا سطح آگاهی آنها افزایش یابد. حتی اگر مخاطب خواهان خرید خودرو نیست، به‌دلیل مطالب مفیدی که در پیج ارائه می‌دهید، در صورت خرید خودرو در هر زمان ممکن به شما مراجعه خواهد کرد. مردم وارد پیج می‌شوند و از مطالب بهره می‌برند. باید مشکلات کسانی را که می‌خواهند خرید و فروش کنند، بررسی کرده و راهکار ارائه نماییم. مثلاً مسائل حقوقی که به همگان مربوط می‌شود، راهکاری مناسبی دارند. در این زمینه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا مخاطبان را نسبت به چالش‌ها آگاه سازیم.
از دید مخاطبانی که از شما خرید انجام داده‌اند، تعریف و یا نقطه نظر خاصی دارید که تمایل به بیان آن داشته باشید؟
این مورد را به خود مردم واگذار می‌کنیم. معمولاً مردم نقاط قوت و خوبی‌های مجموعه را بیان می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات