
مزیت رقابتی و ویژگی خاص مجموعه پکیج ۲۵ ساعته را چگونه ارزیابی می کنید؟
مجموعه «پکیج ۲۵ ساعته» برای اولین بار در ایران، خدمت نوین “تعمیرات برد پکیج در منزل مشتری” را ارائه میدهد. به این معنا که حتی در صورت سوختن برد پکیج، تکنسینهای ما در محل حاضر شده و فرآیند تعمیر را در کمتر از نیم ساعت به انجام میرسانند. این در حالی است که شرکتهای مشابه، حداقل یک روز کاری برای این نوع تعمیرات زمان صرف میکنند. با توجه به اینکه تعمیرات توسط پرسنل خودمان انجام میشود، هزینههای بسیار رقابتیتری را به مشتریان ارائه میدهیم.
با این توضیح به نظر میرسد رضایت مشتری برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؟
بله، از دیدگاه ما همواره باید کفه ترازو به سمت مشتری سنگینی کند. معتقدیم در ازای مبلغی که از مشتریان دریافت میکنیم، باید به گونهای کار نماییم تا مشتری متحمل هزینههای اضافی نگردد و از خدماتی که دریافت میکند، رضایت کامل داشته باشد.
در حال حاضر با حدود ۱۰ پرسنل متخصص و با تمرکز بر رعایت انصاف و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان گرامی مشغول به فعالیت هستیم. در خصوص خدمات پس از فروش، برای تعمیرات برد پکیج ، دو سال گارانتی در نظر گرفتهایم تا مشتریان از بابت کیفیت تعمیرات آسودهخاطر باشند.
نقش خلاقیت و بهرهمندی از دانش روز را در حوزه کاری خود چقدر مهم میدانید؟
بدون شک، خلاقیت و دانش روز دو رکن اساسی در پیشرفت هر کسب و کاری هستند. با پیشرفت علم، امکان بهبود توزیع انرژی و ارتقای کیفیت قطعات فراهم میشود.
خلاقیت نیز نقش بسیار مهمی ایفا میکند. به عنوان مثال، در حال حاضر با بهرهگیری از خلاقیت، پکیجهایی که از رده خارج شدهاند و قطعات آنها در دسترس نیست را با ترکیب قطعات جدید، مجدداً قابل استفاده میکنیم.
قطعات مورد استفاده در تعمیرات، غالباً داخلی هستند یا وارداتی؟
در حال حاضر تقریباً ۹۹ درصد قطعات موجود در بازار، چینی هستند. متاسفانه عمر مفید قطعات بسیار کم شده است. قطعهای که در گذشته حدود ۱۰ سال بر روی پکیج کار میکرد، اکنون تنها حدود ۶ ماه دوام میآورد. بهترین قطعهای که میتوان تهیه کرد، حداکثر یک یا دو سال عمر میکند که این موضوع، هزینههای زیادی را به مشتریان تحمیل میکند.
چه توصیهای برای مخاطبینی که قصد استفاده از خدمات تعمیراتی دارند، ارائه می دهید؟
نخست اینکه حتماً از مراکزی خدمات دریافت کنند که دارای مکان ثابت باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان پیگیری وجود داشته باشد. علاوه بر این فردی که به منزل آنها اعزام میشود، باید دارای مدرک فنی و حرفهای معتبر باشد. سوم اینکه، از مراکز خدماتی، قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات را به طور همزمان مطالبه کنند.
همچنین به مخاطبین عزیز توصیه می کنم حتماً در مورد نحوه نگهداری و استفاده صحیح از دستگاههای خود آموزش ببینند.
به عنوان یک کارآفرین با داشتن ۱۰ پرسنل شاغل، احساس قلبی تان را بگویید؟
برای من بسیار ارزشمند است که میتوانم در تغییر زندگی افراد و کسب درآمد حلال برای آنها سهیم باشم. بسیاری از کارآموزانی که در مجموعه ما مشغول به کار بودهاند، اکنون دارای کسب و کار مستقل خود هستند و به موفقیتهای چشمگیری دست یافتهاند.
راههای ارتباطی با مجموعه خود را برای مخاطبین ذکر بفرمایید.
با جستجوی عبارت “پکیج ۲۵ ساعته” http://pakeg25.ir در گوگل، تمامی فیلمهای آموزشی ما در آپارات قابل مشاهده است. همچنین، صفحه اینستاگرام ما نیز با همین نام در دسترس می باشد.
شماره تماس:۰۹۱۹۱۴۰۶۰۸۰
احمد قنبری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت فاوا جم:
دکتر محمد تیموری، مدیریت شرکت تصریح کرد:
علی ترابی پور و مصطفی کریمی، مدیران شرکت آراد صنعت کهربا، شاخص مند کردند:
رضا پیری، مدیریت مجموعه، خاطر نشان ساخت: