
مشکلات زیاد هستند. ما برای کارآفرینی، هیچ حمایتی از جانب دولت و مجموعههای دولتی و اتحادیه و صنف دریافت نکردیم. حرفه ما به گونهای است که باید، همیشه اطلاعات و آگاهی به روز داشته باشیم. هزینههایی که برای این به روز رسانی علم و آگاهی لازم است را باید خودمان پرداخت کنیم.
تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات اجتماعی که باید با مشتری، داشته باشیم بسیار اهمیت دارد. مشکل دیگر تهیه و تامین مواد و دستگاههای به روز است که بسته به مرغوبیت و کیفیت اقلام، بسیار پر هزینه میباشد.
افرادی که وارد این حوزه میشوند، باید با آرامش و حفظ خونسردی و مدیریت سرمایه، کم کم فعالیت را آغاز کرده و پله پله پیشرفت کنند. اگر حامی مناسبی داشتیم، این مسیر را با سرعت بیشتری طی میکردیم. باید اتحادیه از کارآفرینان، از نظر مالی و تبلیغات حمایت نماید.
در این حرفه، اطلاعات علمی نیز نقش بسیار مهمی دارد، اما با ابتکار عمل میتوان، برای مشتری بهترین خدمات را ارائه کرد.
در صنف ما رسانه نقش مهمی دارد و میتواند با معرفی و تبلیغات و فرهنگ سازی، جایگاه مراقبت پوست را در جامعه آشکارتر کند.
طی گفتگو با حسین مومنی، مدیرعامل شرکت معماری معرفی شد:
علی راوند، مدیر اجرایی مجموعه تبیین کرد:
علی راوند، مدیر اجرایی مجموعه گروه فنی مهندسی راوند:
دکتر سحر تهامی، مدیریت باشگاه ورزشی ست تاکید کرد: