در گفتگوی اختصاصی با سینا عبدالله پور، اپتومتریست و مدیر مسئول خوش فکر موسسه بینایی سنجی تبیین شد:

تیام؛ جامع ترین و مجهزترین مرکز بینایی سنجی و عینک سازی غرب استان تهران

تیام؛ جامع ترین و مجهزترین مرکز بینایی سنجی و عینک سازی غرب استان تهران
زمانی که فرآیند و اهتمام بینایی سنجی با متخصص درجه یک این رشته مورد مداقه قرار گرفت واکاوی آن اطلاع از اهمیت موضوع را دو چندان کرد. سینا عبدالله پور، کارشناس خبره بینایی‌سنجی با اکتساب از تحصیلات علمی و تجربیات وافر با مهارت به سئوالات ما پاسخ گفت. نکته حائز مطلوب آنجایی بود که دریافتیم یکی از بهترین مراکز بینایی‌سنجی و عرضه عینک های متنوع با مدیریت این فرد خلاق، حرفه ای و متعهد اقدام می گردد. در واقع مطلع شدیم کامل ترین و تخصصی ترین مطب اپتومتری، بینایی سنجی و فروش عینک های درجه یک در موسسه و کلینیک تیام عرضه می گردد. نکته دیگری که در این مصاحبه استحصال شد ارزش اخلاق مداری و انصاف در نرخ گذاری و قیمت خدمات و محصولات این موسسه بود. توجه خوانندگان گرامی را به این گفتگوی ویژه جلب می نماییم:
تیام؛ جامع ترین و مجهزترین مرکز بینایی سنجی و عینک سازی غرب استان تهران زمانی که فرآیند و اهتمام بینایی سنجی با متخصص درجه یک این رشته مورد مداقه قرار گرفت واکاوی آن اطلاع از اهمیت موضوع را دو چندان کرد. سینا عبدالله پور، کارشناس خبره بینایی‌سنجی با اکتساب از تحصیلات علمی و تجربیات وافر با مهارت به سئوالات ما پاسخ گفت. نکته حائز مطلوب آنجایی بود که دریافتیم یکی از بهترین مراکز بینایی‌سنجی و عرضه عینک های متنوع با مدیریت این فرد خلاق، حرفه ای و متعهد اقدام می گردد. در واقع مطلع شدیم کامل ترین و تخصصی ترین مطب اپتومتری، بینایی سنجی و فروش عینک های درجه یک در موسسه و کلینیک تیام عرضه می گردد. نکته دیگری که در این مصاحبه استحصال شد ارزش اخلاق مداری و انصاف در نرخ گذاری و قیمت خدمات و محصولات این موسسه بود. توجه خوانندگان گرامی را به این گفتگوی ویژه جلب می نماییم:
کد خبر: ۶۷۷

چگونه و با چه پروسه‌ای وارد حیطه اپتومتری و عینک سازی شدید؟
آشنایی من با حرفه عینک سازی به دوران کودکی ام بازمی گردد، آن زمان در محل کسب و کار پدرم با ایشان همراه می‌شدم. در واقع عینک سازی حرفه خانوادگی ما بود. به همین دلیل با مشاوره و راهنمایی مفید پدر برای تحصیل در رشته بینایی سنجی اقدام کردم. سال ۱۳۸۶ وارد دانشگاه شهید بهشتی شدم و سال ۱۳۹۰ مدرک کارشناسی ام را اخذ نمودم. در سال ۱۳۹۱ نیز مجموعه خود را دایر کردم و حدود ۱۲ سال است در این حوزه مشغول به کار هستم.
خدمات موسسه را توضیح دهید و بفرمایید شاخصه بارز مجموعه تحت مدیریت جنابعالی در چه خدماتی حائز اهمیت است؟
به طور کلی فعالیت موسسه تمامی بخش‌های حوزه چشم و بینایی را شامل می‌شود. یک مطب مجهز و مجزا در موسسه فعال است که در زمینه خدمات چشم پزشکی با همکاری همکاران متخصص پذیرای مراجعین می‌باشد. خدمات بینایی سنجی را نیز خودم بر عهده دارم. همچنین ساخت و فروش عینک در فروشگاه عینک سازی انجام می‌پذیرد.
افتخار ما این است که تمام نیاز‌های هموطنانمان را در حوزه بینایی می‌توانیم پوشش دهیم. از جمله این نیاز‌ها می‌توان به ارائه خدمات مربوط به عینک‌های طبی و آفتابی و نیز لنز‌های تماسی اشاره کرد. همچنین در خصوص فعالیت‌های درمانی، همکاران چشم پزشک، تشخیص و درمان این حوزه را برعهده دارند. چنان چه نیاز به مشاوره‌های تخصصی‌تر باشد ارجاع هدفمند به مراکز درمانی مرتبط جهت ادامه درمان بیماران صورت می‌گیرد.
لازم است ذکر شود که طبقه چهارم مجتمع سینا، مطب چشم پزشکی ما با محیطی مجزا و کامل‌ترین تجهیزات چشم پزشکی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.
اشاره جالب و مهمی به بسته کامل خدماتی و عینک سازی موسسه تیام داشتید؛ هدف اصلی شما چه بوده است؟
خدا را شاکرم که هدف اصلی ما برطرف کردن نیاز بیماران است. در واقع تعریف ما از کار این گونه است؛ هموطنی که به ما مراجعه می‌کند به عنوان یک بیمار و نه یک مشتری محسوب می‌شود؛ بنابراین خدماتی که برای یک بیمار باید ارائه گردد با یک مشتری قطعا تفاوت دارد. وقتی مشتری به فروشگاه مراجعه می‌کند، فروشنده بالاترین کالای خود را به مشتری ارائه می‌دهد. ولی وقتی یک بیمار به ما مراجعه می‌کند باید اعتماد بیمار را جلب کنیم و توان اقتصادی او را درک نماییم. پس می‌بایست هم تراز با توان مالی بیمار بهترین خدمات را به او ارائه نماییم و این بزرگترین و اصلی‌ترین هدف ما است.
در این راستا سعی کردیم از استاندارد‌ها و ارزش‌های کاری خود به علت مسائل اقتصادی نکاهیم. مثلاً به دلیل منافع مالی نباید یک عینک بدل وارداتی را به بیمار عرضه کنیم.
متاسفانه در شرایطی هستیم که مردم به سختی درآمدزایی دارند و ارزش دارایی شان مرتب کاهش می‌یابد. وقتی برای یک عینک، مبلغ زیادی را می‌پردازند پس ما نیز باید نسبت به کیفیت آن اهمیت قائل شویم.
در این حالت زمانی که یک بیمار از نحوه خدمات رسانی مجموعه ما رضایت داشته باشد، به ۱۰ نفر دیگر به صورت زبانی تبلیغ می‌کند. در نهایت نیز از نظر بیزینس به سود موسسه تمام می‌شود. برعکس اگر رضایت نداشته باشد به ۱۰۰ نفر شکایت خود را بازگو می‌نماید. از این جهت همواره باید رضایتمندی بیماران را مد نظر داشته باشیم.
در حال حاضر ۹۰ درصد کالا‌های ما وارداتی است. با نوسان قیمت‌ها که به دفعات تکرار می‌شود متاسفانه کار ما نیز دشوارتر می‌گردد. در این شرایط سخت است که باید بتوانیم هم رضایت مردم و هم سود خود را به عنوان بیزینس تامین نماییم. طی یک سال گذشته به دلیل نوسانات اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم، متقابلاً مجموعه ما نیز دچار نوسان شده و آمار فروش عینک کاهش یافته است.
با توجه به اهمیت سلامت بینایی در میان مردم، پیام خود را به مخاطبین بگویید.‌
می‌دانم که در حال حاضر شرایط اقتصادی سخت است و اکثریت مردم با حداقل بودجه زندگی شان را اداره می‌کنند و کار بزرگی را انجام می‌دهند. با این وجود خواهش من از مردم این است که در سبد خانواده وسایل سلامت خود را بیشتر لحاظ نمایند و نگذارند سلامتشان به جهت مسائل مالی در خطر افتد.
در واقع با یک معاینه ساده می‌توانید سلامت خود را بیمه کنید. سلامتی یک هدیه ارزشمند برای شما است که در طول زمان به تدریج از میزان آن کاسته می‌شود. حفظ سلامت در کیفیت بالا بسیار مهم است و باید در مواقع حساس، تصمیم درست و عاقلانه بگیرید.
نشانی: شهریار- خیابان، ولی عصر- چهارراه مخابرات- خیابان بهشتی شرقی- جنب داروخانه تاجیک- موسسه عینک تیام
ساعات فعالیت:
روز‌های اداری از ۳۰/۸ الی ۳۰/۲۱
روز‌های تعطیل از ۹ الی ۲۰
جمعه‌ها از ۱۶ الی ۲۰
شماره موسسه عینک سازی:
۰۲۱۶۵۲۲۴۳۷۷
نشانی مطب:شهریار- خیابان ولیعصر -چهارراه مخابرات- خیابان بهشتی شرقی- جنب داروخانه تاجیک- مجتمع پزشکان سینا- طبقه چهارم
ساعت کاری ۹صبح الی ۱۳،
۱۵ الی ۲۰
شماره تلفن مطب:
۰۲۱۶۵۲۲۷۵۸۰

newsQrCode
ارسال نظرات