در حقیقت ما زیر نظر سازمان فنی حرفهای هستیم. دنیای مد و فشن در حال تغییر است، اگر با روشهای قدیمی پیش برویم نسلهای جوان زده میشوند و ما رشته دوخت و طراحی را آموزش میدهیم نه خیاطی را.
بخش آموزشی مسئولیت بزرگی دارد که باید سندیت داشته باشد. بین آموزشگاههای قدیمی و جدید رقابت وجود دارد. رسانهها و دنیای مجازی میتوانند کمک کننده باشند که دید مردم را در مورد خیاطی وسیع نمایند و مردم هم میتوانند با گذراندن این دورهها مزون تاسیس نمایند و کسب درآمد کنند و لباسهای مفید تولید نمایند.
اهمیت دادن رسانه جام جم به کارآفرینان نشان میدهد که دغدغه این قضیه وجود داشته و نیازش را احساس کردید که یک بخشی از کارتان را برای این قضیه گذاشتهاید، اگر گزارش موفقیتهای کارآفرینان بیشتر به سمع مردم برسد، مردم بتوانند آمار اینها را داشته باشند این اتفاق روند مثبتی خواهد داشت.
سینا سیل سپور، مدیر رستوران کلاسیک:
محمّدرضا باقری، مدیر فست فود ویدون:
فرنگیس سرابی، مدیر مجموعه مواد غذایی طعم ناب:
امیر جعفری، مدیر هایپرمارکت ۷۷۷: