
از نحوه پایهگذاری دپارتمان نورتابان و حوزه فعالیت خود بگویید.
مجموعه «نور تابان» در صنعت تولید و عرضه لوستر و چراغهای روشنایی، به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شناخته میشود. این برند خانوادگی، با تکیه بر تولید صفر تا صد محصولات خود، تلاش نموده تا تمامی مراحل ساخت، با بالاترین کیفیت و به صورت دستساز انجام پذیرد. اگرچه برخی فرآیندها به صورت برونسپاری مدیریت میشوند، اما نظارت مستقیم بر تمامی محصولات، از تولید تا عرضه به مصرفکننده نهایی، از اصول اساسی ماست. علاوه بر فعالیت مستقیم با مشتریان (B۲C)، همکاری گسترده با شرکتهای فعال در صنعت، جایگاه «نور تابان ناظمی» را به عنوان یکی از برندهای موفق در حوزه B۲B تثبیت نموده است. این تعاملات صنعتی، منجر به شکلگیری “دپارتمان نورتابان” شده است.
گستره فعالیت جنابعالی، شامل صادرات نیز میشود؟
در حال حاضر، خدمات ما در سراسر کشور، از جمله شهر تهران، گسترش یافته است. همچنین با بهرهگیری از فروش اینترنتی و حضور فعال در شبکههای اجتماعی، دسترسی مشتریان را تسهیل نمودهایم. در حوزه صادرات نیز به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان شمالی و جنوبی، حضوری فعال داشتهایم، اگرچه چالشهای اقتصادی، حجم صادرات را در سالهای اخیر تا حدی تحت تأثیر قرار داده است.
ما پروژههای بینالمللی و برون مرزی بسیاری داشتیم، این پروژهها را برای دولت و به صورت گاورمنت و دولتی، در داخل و خارج از کشور انجام دادهایم. حتی پروژههای دولتی و گاورمنت مثل وزارتخانهها و اورهال کردن لوسترهایی که در وزارتخانهها وجود دارد، به عهده مجموعه ما میباشد.
از دیدگاه خودتان چه شاخصه و ویژگی خاصی این مجموعه را متمایز میسازد؟
به نظر من، خاص بودن و نیکنامی، همراه با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش متمایز، از ارکان اصلی موفقیت ما بوده است. معتقدم هر مجموعهای نیازمند یک زیرساخت قوی است و اگر این زیرساخت از ابتدا به درستی شکل گیرد، آن مجموعه قادر خواهد بود نقاط قوت بسیاری را کسب نماید.
با توجه به اهمیت طراحی در این حوزه تخصصی، بفرمایید طراحیهای شما مبتنی بر چه اصولی است؟
در گذشته، حدود ۹۰ درصد از طرحهای لوسترها، ریشه در طرحهای غربی داشتند. اما با پیشرفت علم و ظهور واحدهای تحقیق و توسعه (R&D)، امروزه میتوان با اطمینان گفت که طراحی لوسترها، به طور فزایندهای مختص به فرهنگ و سلیقه ما ایرانیان شده است. با این حال، همچنان میتوان ردپایی از طرحهای غربی را در برخی از طراحیها مشاهده کرد. البته حدود ۵ سال است که شاهد گرایش طراحیها به سمت ایرانیزه شدن هستیم و استقبال مردم نیز از این طرحها بسیار خوب بوده است.
رویکرد و تعریف شما بهعنوان مدیر یک مجموعه موفق با سابقهای طولانی در خصوص این شغل چیست؟
حرفه ما یک شغل خانوادگی است. پس از آن که سکان این کشتی را به دست گرفتم و مسیر را ادامه دادم، این شعار را برای خود تعریف کردم و در داخل سازمان نیز همواره از آن استفاده میکنم: “نور تابان، روشنیبخش خانههای شما. ” ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا این تعریف را، که نور همواره حس خوبی به انسانها میدهد، در عمل محقق نماییم.
خداوند را شاکرم و همواره از او میخواهم که به من توانایی دهد تا بتوانم کسب و کار خود را گسترش دهم. زمانی که وارد محیط کار میشوم و پرسنل خود را میبینم، احساس میکنم که آنها جزئی از خانواده من هستند. در این مسیر، همواره از حمایت و همراهی پدرم برخوردار بودهام و قدردان زحمات ایشان هستم. همچنین، از مادرم نیز تشکر میکنم که در لحظات سخت و دشوار، حمایتم کردند. در پایان از همسرم نیز تشکر میکنم، چرا که ایشان نیز در این مسیر، همراهم بودند.
نشانی: تهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان تهران ویلا، پلاک ۵
شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۵۱۱۱۲۲
اینستاگرام:
https://Noortaban.co
وب سایت:
https://www.noortaban.com
مصاحبه با نیما یارمحمدی، مدیرعامل، مؤسس و مربی باشگاه کیا مهام ایرانیان:
توسط مدیران این مجموعه، تولیدی معرفی شد:
هوتن ناظمی، مدیرعامل مجموعه، شاخص مند کرد:
مریم و مژده محمدی، مدیران مجموعه، تاکید کردند: