کیارش عباس زاده:

این کتاب، معناییست که ما به رنج هایمان بخشیده ایم

این کتاب را هدیه می دهیم به آنهایی که می دانند در فقر معنویتی نیست و از آن به ستوه آمده اند. آن هایی که می خواهند کاری بکنند، یا چیزی بسازند که آینده خودشان و دیگران را تغییر دهد و به ثروت واقعی دست یابند.
این کتاب را هدیه می دهیم به آنهایی که می دانند در فقر معنویتی نیست و از آن به ستوه آمده اند. آن هایی که می خواهند کاری بکنند، یا چیزی بسازند که آینده خودشان و دیگران را تغییر دهد و به ثروت واقعی دست یابند.
کد خبر: ۸۰۳

به گزارش جام جم البرز، کیارش عباس زاده نویسنده کتاب کارخانه کسب و کار و موسس زود فود، ضمن تشکر از دکتر عاطفه مهدوی در آئیین رونمایی کتاب که با حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران، مشاوران و مدرسین بین المللی و … برگزار شد گفت: افراد زیادی را دیدم که بخاطر نبود اطلاعات کافی برای ارزیابی ایده‌ها و راه اندازی کسب و کارشان، زمان، عمر، اعتبار و منابع مالیشان به هدر رفته است.

وی افزود: با توجه به اتفاق‌هایی که در زمینه خانه کسب و کار، راه اندازی زود فود (اسنپ فود)، شرکت سرمایه گذاری پرشین و … برایم پیش آمده بود تصمیم گرفتم از این تجربیات اهدافی را استخراج کنم تا برای دیگران نیز مفید باشد و این کتاب، معناییست که ما به رنج هایمان بخشیده ایم.

عباس زاده در ادامه گفت: در این کتاب از علوم مختلف استفاده شده است. بخش‌هایی از این کتاب بر روی باور‌ها و بخش‌هایی در زمینه پیش نویس‌های مالی، مدیریت استراتژیک، نوآوری ها، بازاریابی فروش و … کار شده است.

نویسنده کتاب کسب و کار عنوان کرد: در جلسات مختلی که در وزارت اقتصاد، وزارت کار و کمیسیون تلفیق مجلس داشتیم، یکی از چالش‌های مهم سواد کسب و کار است که یکی از مهمترین عوامل شکست کسب و کار‌ها در ایران است که ما در این زمینه به سمت کتاب‌هایی قدم برداشتیم تا در این حوزه بتواند خلاء‌های موجود را بر طرف نماید و به صورت مسیری درآمده که موارد مورد نیاز از نقطه شروع کسب و کار تا انتهای آن در بخش‌های مختلف، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این کتاب برای افرادی که می‌خواهند مدیر کسب و کاری شوند و یا استارت آپ‌های خودشان را راه اندازی نمایند و همچنین مشاوران کسب و کار و سازمان‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، مفید می‌باشد.

کیارش عباس زاده خاطر نشان کرد: با توجه به حجم زیاد این کتاب و برای اینکه خواننده خسته نشود از تصاویر زیادی در آن استفاده شده و بعضی از مفاهیم را به صورت تصویری و نموداری منتقل می‌کند و این یک مسیری است که به خواننده نشان می‌دهد که در ایده کسب و کار خود، چقدر احتمال موفقیت یا شکست را دارد و چه میسر‌هایی را باید برود تا احتمال موفقیت بیشتر شود.

وی در پایان از مرکز کارآفرینی و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری و اتاق ایران تقدیر و تشکر نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات