فرزندان خود را شاد کنید

بازی کردن کودکان در هر شرایط از مهم‌ترین ویژگی‌های کودکانه است اسباب بازی اولین وسیله پرورشی است که کودک از ابتدای شکل‌گیری شخصیتش با آن مواجه می‌شود و به نوعی غذای روانی کودک محسوب میشود امروزه با وجود آپارتمان نشینی و تک فرزندی اسباب بازی از اهم نیاز کودکان است البته بازی کردن تنها نیاز مختص کودکان نیست انسان در هر سنی سرگرمی مناسب سن خود را نیاز دارد اسباب بازی فاتح یک نام مطرح در سایت‌های فروش در ایران است.
بازی کردن کودکان در هر شرایط از مهم‌ترین ویژگی‌های کودکانه است اسباب بازی اولین وسیله پرورشی است که کودک از ابتدای شکل‌گیری شخصیتش با آن مواجه می‌شود و به نوعی غذای روانی کودک محسوب میشود امروزه با وجود آپارتمان نشینی و تک فرزندی اسباب بازی از اهم نیاز کودکان است البته بازی کردن تنها نیاز مختص کودکان نیست انسان در هر سنی سرگرمی مناسب سن خود را نیاز دارد اسباب بازی فاتح یک نام مطرح در سایت‌های فروش در ایران است.
کد خبر: ۱۴۲۶

امروز افتخار هم صحبتی با یکی از مدیران محترم فروشگاه اسباب بازی د رسطح استان را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید
فرزاد جهانی هستم متولد ۱۳۶۲ بر حسب علاقه به اسباب بازی، از کودکی تا امروز؛ وارد عرصه تولید عروسک و فروش اسباب بازی‌های متنوع شده‌ام. یکی از بهترین شغل‌های که در دنیا وجود دارد شغل ارتباط داشتن با کودکان است این این شغل به راحتی می‌تواند این ارتباط را حفظ کند.
با توجه به علاقه مندی که به این شغل داشته ام سعی کرده ام برای هر سنی از بهترین لوازم بازی و فکر را تهیه و در اختیار مشتری‌ها قرار دهیم یکی ازمهمترین قدم‌های که در این فروشگاه برمی داریم معرفی نوع اسباب بازی و مشاوره به مشتری‌ها خواهد بود.
چه پیشنهادی به اولیا در زمینه خرید اسباب بازی دارید؟
بازی رشد هوشی و تربیتی و اجتماعی و مهارت فیزیکی را تسریع می‌بخشد کودکانی که فاقد هرگونه اسباب بازی می‌باشند یا امکان اندکی برای بازی دارند از لحاظ شناختی از همسالان خود عقب می‌مانند، بازی کودک را از رکود به تکاپو وا می‌دارد بازی به بهبود بیماری کودکان حسی و حرکتی کمک میکند به والدین توصیه می‌کنم که اسباب بازی مناسب و بر حسب نیاز کودک و سن کودک خریداری کنند.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
متاسفانه بعلت مشکلات اقتصادی خانواده‌های کمتر برخوردار ردیف بودجه‌ای برای خرید اسباب بازی اختصاص نمیدهند اگر مرجع قیمت گذاری و کارشناسی باشد و وارد کنندگان و فروشگا‌ها سود منصفانه لحاظ کنند همگان میتوانند در حد توان خرید کنند ما برای کمک به خانواد‌ها با بیمه ملت قرارداد امضا کردیم تا خانواده‌ها بتوانند بصورت اقساط خرید کنند.

آیا اسباب بازی آسیب زننده و خطر آفرینی هم وجود دارد؟
شاید بهتر است بگوییم هر وسیله‌ای می‌تواند دردو بخش باشد بی خطر یا کم خطر در بخش بی خطر‌ها لزوما از اسباب بازی‌های استفاده شده است که پلاستیک نرم یا پارچه‌ای هستند و به قسمت‌های بزرگی تقسیم شده است و برای خردسالان خطری ندارد، ولی اگر از لوزام ریز وتیز استفاده شده باشد می‌تواند خطر ناک با شد.
واسباب بازی‌هایی که با خاک هست برای سفالگری این‌ها گاهاً خاک شون از نظر سلامت بررسی نشده است یا میکروسکوپ‌ها و تلسکوپ‌های اسباب بازی ممکن است لنز‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشند و به چشم آسیب بزند.
چه اسباب بازی در کودکی علاقه داشتید و نداشتید و الان با آن سرگرم می‌شوید؟
از دوران کودکی همیشه ماشین کنترلی دوست داشتم و در حال حاضربیشتر زمان خود را با ماشین کنترلی صرف می‌کنم و بسیار حالم خوب می‌شود و همیشه هر زمانی که کودکی اسباب بازی خاصی می‌خواهد و والدینش به هر دلیلی خرید نمی‌کنند خیلی ناراحت میشوم نه بخاطر خرید از فروشگاه ما بخاطر ناراحت شدن فرزندان و اینکه سالیان سال این
تلخ در ذهن ایشان نقش خواهد بست.
معمولا چه نوع هدیه‌ای را برای عزیزان خود به ارمغان می‌برید؟
بیشتر سعی می‌کنم با توجه به سن هدیه گیرنده بهترین نوع اسباب بازی را که شاد می‌شود ببرم و سعی خواهم کرد از اسباب بازی‌های فکری بیشتر استفاده کنم مانند لگو که بچه‌ها خیلی علاقمند به این بازی هستند و سرگرم می‌شوند ومعمولا خطری هم نیز ندارد.
تا حالا شده کودکی به فروشگاه شما مراجعه کند و برای اسباب بازی گریه کند و شما آن را هدیه بدهید؟
بله معولا با توجه به شغل ما و علاقمندی که بچه به اسباب بازی دارند و تنوع کار هم زیاد و جذاب است معمولا اگر والدین خرید نکنند گا‌ها بچه گریه خواهند کرد، اما اگر بنده احساس کنم که عدم خرید به علت مشکل مالی والدین است بدون گرفتن مبلغی خواسته بچه را اجابت می‌کنم تا گریه نکند و از این کار حالم خیلی خوب می‌شود.
مدیریت محترم فروشگاه اسباب بازی جناب آقای جهانی توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
این شغل شغل جذابی است و نیاز همیشگی خانوار است و می‌تواند از نظر درآمدی نیز سودآوری خوبی داشته باشد.
نقش رسانه در بهبودکار شما چقد رتاثیر گذار خواهد بود؟
به نظرم رسانه‌ها میتوانند لزوم استقاده از اسباب بازی‌های مناسب برای کودکان و حتی کهنسالان آگاهی بدهند؛ اسباب بازی میتواند برای ارتباط عصب و عضله کهنسالان و دوری از آلزایمر کمک کند. این مهم قطعا در صورتی که مردم بدانند حتما می‌تواند بسیار از مشکلات افراد را در این عرصه با اسباب بازی حل خواهد کرد.
آدرس:
شعبه مرکزی استان البرز کرج: خیابان طالقانی شمالی بالای فروشگاه هایپرمی واحد ۴ تلفن: ۰۲۶۳۴۶۱۳۹۶۶،
۰۹۲۱۲۳۷۵۶۷۵

newsQrCode
ارسال نظرات