اختتامیه دومین جشنواره جوان برتر

آئین اختتامیه جشنواره جوان برتر در چهارشنبه مورخ ۱۴٠۳/۲/۱۹ در مجتمع فرهنگی نه دی برگزار گردید.
آئین اختتامیه جشنواره جوان برتر در چهارشنبه مورخ ۱۴٠۳/۲/۱۹ در مجتمع فرهنگی نه دی برگزار گردید.
کد خبر: ۱۶۵۰



انعامی دبیر جشنواره «جوان برتر» در مصاحبه با حسینی خبرنگار جام جم البرز در ساوجبلاغ اهداف خود را از برگزاری جشنواره، تجلی حمایت دولت سیزدهم و مجلس انقلابی از جوانان در شهرستان ساوجبلاغ دانست و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و کشف و حمایت از استعداد نوجوانان و جوانان شهرستان عنوان نمود.
انعامی ادامه داد: در این جشنواره ۳۰۰ رزومه در محورهای ۷ گانه به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله اول گزینش آثار ۱۲۵ اثر به وارد داوری اصلی گردید، و از این میان داوران محترم ۶۰ نوجوان و جوانان را شایسته تقدیر دانستند.

انعامی با اشاره با اینکه باشگاه نخبگان شهرستان در کنار مجمع جوانان به زودی تشکیل و راه اندازی خواهد شد تا با همفکری و ارائه طرح های مربوطه به پیشرفت شهرستان در محورهای ۷ گانه گردد.

وی ضمن تقدیر از امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام مختاری ، فرماندار محترم آقای البرزی و نماینده محترم شهرستان آقای حدادی در خصوص حضور و حمایت از نوجوانان و جوانان شهرستان توجه ایشان را الطافت خداوند دانست.

در پایان مهندس انعامی از کلیه دست اندکاران جشنواره، اعضای محترم مجمع جوانان و نوجوانان، جوانان، خانواده‌ی معظم شهدا، ورزشکاران، هنرمندان مسئولین و اصحاب رسانه در جشنواره تقدیر و تشکر بعمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات